„Activision Blizzard“ pranešė kaip kompanijai sekėsi 2017 metais. Žaidimų industrijos gigantas niekuo skųstis negali, kompanijos pajamos siekė 7,16 mlrd. JAV dolerių. Viskas puiku, jei kompanija leidžia gerus žaidimus ir iš to uždirba, bet jei daugiau nei pusė visų pajamų yra iš mikrotransakcijų, tai jau kažkas negerai. Gal net su mumis žaidėjais. Pajamos iš mikrotransakcijų siekė net 4 mlrd. JAV dolerių, o tai daugiau nei pusė visų gautų pajamų per 2017 metus.
„Activision“ savo globoje turi nemažai labai populiarų žaidimų, pavyzdžiui „Call of Duty: WWII“, „Overwatch“, „Destiny 2“, „Hearthstone“ ir „World of Warcraft“, bet pelningiausias yra ne šiame sąraše esantis kūrinys. Mums tikrai labai keista, kad „Candy Crush“ per 2017 metus iš pirkimo žaidime sugeneravo net 2 mlrd. JAV dolerių, puse visų šio tipo „Activision“ pajamų.
„Candy Crush“ kūrėjus „King Digital Entertainment“ „Activision“ įsigijo 2015 metais.