Išplėstas 4G interneto tinklas, naršymo šuolis ir inovatyvios paslaugos verslui lėmė mobiliojo ryšio lyderės „Tele2“ pajamų augimą. 2017 m. bendrovės pajamos pasiekė siekė 204,4 mln. eurų ir buvo 13,7 proc. didesnės nei prieš metus.
EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) praėjusiais metais sudarė 69,22 mln. eurų ir buvo 15,7 proc. didesnis nei 2016 metais.
„Sėkmingus metus lėmė trys priežastys: šuoliais augantis mobiliųjų duomenų vartojimas, inovatyvios paslaugos bei gera jų kaina. Šių rezultatų pasiekėme tik dėl nuoseklaus visos komandos darbo ir kiekvieno darbuotojo įsitraukimo – tai galinga jėga“, – sako Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Paskutinio 2017 m. ketvirčio duomenys rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi 1,8 mln. vartotojų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2016 m., bendras klientų skaičius padidėjo 1,1 proc., o verslo klientų skaičius pasiekė 176 tūkst. ir yra 6,4 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Anot P. Masiulio, verslo klientų segmento didėjimui įtaką darė ir plečiamas verslo paslaugų spektras. Pavyzdžiui, 2017-ųjų pavasarį pristatytas išmanus sprendimas „Mobili Stotelė“ – pirma tokio pobūdžio paslauga Lietuvoje. Duomenų vartojimas operatoriaus tinkle intensyviai augo visus metus. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) dar trečiojo 2017 m. ketvirčio ataskaitoje skelbė, kad daugiausiai gigabaitų per mėnesį išnaršo būtent „Tele2“ klientai. Kiekvienas operatoriaus klientas vidutiniškai išnaršė net 7,3 GB duomenų.
Paskutiniojo 2017-ųjų ketvirčio duomenų vartojimo skaičiai taip pat įspūdingi – dvigubai didesni. 2016 m. IV ketvirtį „Tele2“ abonentai persiuntė 8,67 tūkst. TB duomenų. Tuo pačiu metu 2017-aisiais buvo persiųsta net 19,76 tūkst. TB.
Prie spartaus kompanijos rezultatų augimo prisidėjo dar labiau išpopuliarėjusi namų interneto paslauga. Vien šio segmento vartotojų skaičius praėjusiais metais išaugo net iki 87 tūkst. ir tai yra 40 proc. daugiau, nei buvo 2016 metais (48 tūkst. klientų).
Operatoriaus klientai tinkle ne tik daugiau naršė, bet ir skambino – prakalbamų minučių per metus padaugėjo 0,8 procento. Iš viso vartotojai 2017-aisiais telefonu prakalbėjo 4,14 mln. minučių. Gerokai aktyviau skambino, o ypatingai – naršė, keliaujantys po Europos sąjungos (ES) šalis. Praėjusių metų vasarą įsigaliojus Europos Parlamento sprendimui sumažinti tarptinklinio ryšio kainas ES šalyse vartotojai bendravo savęs nevaržydami.
2017 m. IV ketvirtį, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu 2016-aisias, keliautojų duomenų naudojimas išaugo beveik 14 kartų – nuo 9,1 tūkst. iki 124,5 tūkstančių gigabaitų. Keliaujantys pastebimai daugiau ir kalbėjo – iškalbėtų minučių skaičius palyginus tą patį 2016 m. ir 2017 m. laikotarpį augo 1,49 karto – nuo 31,9 iki 47,8 mln. minučių. Į ryšio kokybės gerinimą per 2017 m. „Tele2“ investavo 11,1 mln. eurų. Ypatingas dėmesys yra skiriamas 4G+ tinklo vystymui, kuris „Tele2“ tinkle dengia jau 85 proc. Lietuvos teritorijos ir greitai pasieks 4G dengimo lygį. Pastarasis apima 99 proc. šalies teritorijos.
Lietuvoje veikia 1224 „Tele2“ 4G, 4G+ ir 4G++ bazinės stotys. Per 2017 m. operatorius įrengė 209 naujas 4G, 4G+ ir 4G++ stotis.