Sparti skaitmenizacija ir naujos technologijos leidžia palengvinti ir supaprastinti kasdienius darbus, kurie aktualūs daugumai Lietuvos gyventojų. „Lietuvos energijos“ įmonių grupei priklausanti elektros ir dujų klientų aptarnavimu besirūpinanti „Gilė“ paprastina atsiskaitymus grynaisiais įmokų už suteiktas paslaugas priėmimo vietose.
„Nors Lietuva sparčiai žengia skaitmenizacijos keliu ir vis daugiau paslaugų perkeliama į elektroninę erdvę, pusė elektros ir dujų vartotojų už paslaugas vis dar atsiskaito grynaisiais pinigais. Nuo šiandien tai daryti bus paprasčiau – padės įdiegti nauji skaitmeniniai sprendimai: klientams nebereikės patiems skaičiuoti, kiek jie turi mokėti, nes tai bus padaryta įmokos priėmimo vietoje už juos“, – sako „Gilės“ Klientų aptarnavimo paslaugų departamento direktorė Vaida Ruzgaitė-Siautilienė.
Nuo vasario 1 d. klientams, atsiskaitantiems už elektrą ar dujas įmokų grynaisiais pinigais priėmimo vietose – „Lietuvos pašte“, „Maxima“ kasose, „Perlo“ terminaluose ir kitur – nebereikės rūpintis mokėtinos sumos paskaičiavimu. Klientui užteks atsinešti rodmenį, kurį rodo jo elektros ar dujų skaitiklis, pasakyti kliento kodą ir mokėtina suma bus suskaičiuota automatiškai. Į sumą bus įtrauktas mokestis už suvartotą energiją ir kitos sumos, jei jų yra, pavyzdžiui, skola, permoka, mėnesio mokestis ar mokestis už elektrą bendrosioms namo reikmėms.
Jei klientas neturės reikiamos pinigų sumos, daugelyje įmokų priėmimo vietų galės susimokėti tik dalį įmokos, o likusią sumą galės sumokėti vėliau. Jei nebus sumokėta visa suma, klientams apie tai priminsime išsiųsdami sąskaitą.
Mokantiems už elektrą ar dujas kitais būdais – bankuose ar bankų internetinėse sistemose, kredito unijose, kitose mokėjimo platformose, savitarnos svetainėje www.manogile.lt – niekas nesikeičia.
Taip pat įmokų apskaitoje kliento pateiktas skaitiklio rodmuo bus įskaitomas ne į praėjusį, bet į einamąjį mėnesį – taip klientas visada mokės tiksliai už tiek, kiek iki mokėjimo dienos suvartojo. Šie pokyčiai klientams leis išvengti skaičiavimo klaidų, visuomet bus pritaikomas tikslus elektros ar dujų tarifas, todėl klientui nebereikės skaičiuoti, domėtis kainų pasikeitimais, reikės atsiminti tik tai, ką rodo skaitiklis ir savo kliento kodą.