„Android“ išmaniųjų telefonų pardavėjai „OnePlus“ viešai informavo, kad atlieka klientų, jų svetainėje pirkusių telefonus, kredito kortelių numerių vagystės tyrimą, rašo „Ars Technica“.
Savaitgalį „OnePlus“ klientas šios įmonės oficialiame forume pasiskundė, kad neseniai susidūrė su kredito kortelės duomenų vagystės atveju, kurį jis sieja su pirkimu „OnePlus“ svetainėje. Į šį pasisakymą sureagavo beveik 100 kitų žmonių, tvirtinančių, kad po „OnePlus“ telefono pirkimo ir jie susidūrė su netikėtais nuskaitymais iš sąskaitų.
„OnePlus“ dažniausiai užduodamų klausimų skiltyje nurodoma, kad jų e. komercijos platforma yra pagrįsta pagal užsakymą sukurtu programiniu kodu ir „jokia vartotojų kredito kortelių informacija jų svetainėje niekada nebūna apdorojama ar saugoma“.
Teigiama, kad kredito kortelių duomenys „šifruotu ryšiu tiesiogiai siunčiami PCI-DSS reikalavimus atitinkantiems mokėjimų partneriams ir ten būna apdorojami jų saugiuose serveriuose“. Įmonės atstovai skelbia, kad dėl įtarimų, jog nutekėjo kredito kortelių informacija, atliekamas tyrimas.
„Bendradarbiaujame su trečiųjų šalių paslaugų teikėjais ir kai tik bus su tyrimu susijusios informacijos, ją paskelbsime“, – rašoma svetainėje. Taigi, jeigu pastaruoju metu „OnePlus“ svetainėje pirkote telefoną ar užsakėte bet kokių kitų prekių, atidžiai stebėkite nuskaitymus iš savo sąskaitų.