„Tesla Model 3“ – vienas svarbiausių markės automobilių, pritraukęs tūkstančius pirkėjų. Dar prieš kelis mėnesius automobilį užsisakę žmonės jam negaili gerų žodžių. Visgi, 5000 dolerių už prabangesnę komplektaciją sumokėję pirkėjai dabar jaučiasi apgauti – kur iš salono dingo versta oda?
Įsivaizduokite save šioje situacijoje. Užsisakote labai populiarų automobilį, žinodami, kad greitai jo negausite. Nepagailite papildomų 5000 dolerių tam, kad jūsų automobilis būtų šiek tiek prabangesnis. Toks poelgis pateisinamas ne tik jūsų pačių norais ir skoniu, bet ir didesnės automobilio vertės išsaugojimu. Visgi, pavėluotai gavę savo automobilį nustembate – jo salono lubos yra dengtos ne sintetine versta oda, o paprasčiausiu nebrangiu audiniu. Kas dėl to kaltas?
Taip nutiko ne vienam savo „Tesla Model 3“ sulaukusiam pirkėjui. Blogiausia net ne tai, kad už papildomus pinigus žmonės negavo prabangesnėmis medžiagomis įrengto salono, bet tai, kad medžiagos skiriasi. Pavyzdžiui, lubos gali būti dengtos audiniu, o skydelis nuo saulės – ta išsvajota sintetine oda. Žmonės jau prašo „Tesla“ ištaisyti šį nesklandumą, tačiau visko gali būti, kad jie nieko nesulauks.
Aukštesnė komplektacija, apibūdinama kompanijos puslapyje, net nemini verstos odos apdailos. Nors teigiama, kad papildomus 5000 dolerių sumokėję klientai gali tikėtis geresnių salono medžiagų, konkrečiai jos nėra išvardinamos. Teigiama, kad geresnė komplektacija susideda iš geresnių sėdynių, poros USB lizdų gale ir medžio apdailos. Versta oda į pirkėjų galvas atkeliavo iš „Model 3“ nuotraukų ir vaizdo įrašų. Panašu, kad net pagrindinė „Tesla“ puslapyje skelbiamo automobilio interjero nuotrauka demonstruoja verstos odos apdailą.
Tai kas nutiko? Na, jau vien iš kai kurių sintetinės odos elementų salone, galime spėti, kad ši medžiaga iš tikrųjų buvo numatyta. Nėra prasmės įterpti kelių odinių elementų, jei viskas kitkas bus dengta pigiu, neišvaizdžiu audiniu. Tikriausiai, pasikeitimas įvyko dėl medžiagų ir detalių tiekimo sutrikimų – dėl jų „Model 3“ pristatymas pirkėjams ir vėluoja. Bet kuriuo atveju, tai yra nemaža problema.
Negalima automobilio salono medžiagų vadinti „Premium“, o tada panaudoti ne patį geriausią audinį, sutinkamą ir visai pigiuose automobiliuose. Dar didesnė problema yra ta, kad gali būti, jog pirmieji aukštesnio lygio komplektaciją užsisakę žmonės gavo tai, už ką sumokėjo – visi klientai turėtų už tą pačią kainą gauti tokį patį produktą. Taigi, „Tesla“ turės arba keisti jau pristatytų automobilių salono medžiagas, arba mažinti jų kainą.