Žaidimų kūrėjų studija „Nordcurrent“ savo populiariausiam žaidimui „Cooking Fever“ išleido atnaujinimą, kuris sukurtas bendradarbiaujant su pasauline gėrimų kompanija „Coca-Cola“.
Mobiliems įrenginiams ir kompiuteriams skirtame žaidime žaidėjai atveria skirtingus restoranus ir ruošia įvairų maistą. Ši lietuvių idėja sudomino jau beveik 200 milijonų žaidėjų, tad „Cooking Fever“ galima vadinti populiariausiu maisto žaidimu pasaulyje. „Coca-Cola“ gėrimai pristatomi keturiuose žaidimo restoranuose: greito maisto, picerijoje, suši restorane ir lietuviams ko gero mažai žinomų, bet JAV labai populiarių kukurūzų dešrainių užkandinėje.
Pasak „Nordcurrent“ vadovės Viktorijos Trofimovos, „Coca-Cola“ susidomėjo žaidimu ne tik dėl maisto tematikos, bet ir didelio žaidėjų aktyvumo. „Paskaičiavome, kad kas dieną mūsų žaidėjai pagamina 30 milijonų mėsainių, 15 milijonų picų, išpilsto 100 milijonų gėrimų stiklinių. Turime išties daug ir ištikimų gerbėjų, tad nuolat ieškome ką dar naujo ir įdomaus jiems pasiūlyti“, pasakojo Viktorija. Kartu su „Coca-Cola“ taip pat bus rengiami konkursai socialiniuose tinkluose kur žaidėjai galės laimėti prizų.
Pristatę „Coca-Cola“ gėrimus žaidime, lietuviai „Nordcurrent“ tapo vieni pirmųjų panaudoję tokią idėją mobiliųjų žaidimų rinkoje. Kino filmuose ir televizijos serialuose toks produktų rodymas yra labai dažnas, sudaromi ir daugiausia prekių ženklų pristatančių filmų sąrašai (nugalėtojais pastaruoju metu tapdavo „Geležinio žmogaus“ serijos filmai). Žaidimuose kol kas tai gan retas reiškinys, tačiau prognozuojama, kad vis gausėjant žaidėjų skaičiui, kuris šiuo metu jau viršija du milijardus, vis daugiau kompanijų norės pristatyti savo produktus ar paslaugas būtent virtualiuose žaidimų pasauliuose.