Sparčiausiai Europoje augantis fintech startuolis „Revolut“ šiandien pranešė perkopęs 1 mln. vartotojų ribą. Startuolio skaičiavimais, reformavęs finansinių operacijų vykdymą, savo klientams jis jau padėjo sutaupyti per 135 mln. eurų mokesčių, kuriuos už tas pačias operacijas žmonės būtų sumokėję bankams. Skaičiuojama, kad iš šios sumos 6,7 mln. eurų sutaupė Lietuvos „Revolut“ vartotojai.
Londone įkurtas „Revolut“ kasdien sulaukia tarp 3000–3500 naujai prisijungiančių vartotojų. Skaičiuojama, kad per paskutinius tris mėnesius šie rezultatai išaugo 50 proc. „Revolut“ vartotojai jau atliko daugiau kaip 42 mln. finansinių operacijų, kurių bendra vertė – 6,6 milijardų JAV dolerių.
„Nors mūsų augimas ir yra eksponentinis, „Revolut“ sau išsikėlęs daug didesnius tikslus. Tam, kad augimas Europoje būtų dar greitesnis, šį rudenį ir buvo įkurti vietiniai filialai svarbiausiose „Revolut“ rinkose, tarp jų – ir ofisas Lietuvoje, atsakingas už plėtrą visame Baltijos regione“, – teigia „Revolut“ Baltijos regiono vadovas Andrius Bičeika. „Be to, planuojame agresyviai plėstis ir kituose žemynuose. 2018-ų metų pradžioje „Revolut“ ketina startuoti JAV, Singapūre, Honkonge, Australijoje bei Naujojoje Zelandijoje“, – pridūrė A. Bičeika.
Šiuo metu maždaug pusę „Revolut“ vartotojų sudaro Didžiosios Britanijos gyventojai. Apie 150 000 vartotojų gyvena Prancūzijoje, daugiau kaip 60 000 – Lietuvoje, per 50 000 – Vokietijoje ir Airijoje. Apie 42 proc. „Revolut“ vartotojų yra 25–35 m. amžiaus, kas leidžia daryti išvadą, jog tradiciniai bankai vis prasčiau atliepia jaunų ir technologijas vertinančių vartotojų poreikius. Įspūdingas 2015-tais metais įkurto startuolio augimas ir naujausių technologijų taikymas reformuojant finansų pasaulį taip pat duoda stiprų smūgį tradicinių bankų pozicijai, jog Fintech tėra sprogimo laukiantis burbulas.
„Mūsų finansinių operacijų skaičių augimas nuteikia labai pozityviai. Tai leidžia teigti, kad vis daugiau vartotojų „Revolut“ renkasi kaip savo pagrindinę einamąją sąskaitą ir atsiskaitymo kortelę. Todėl džiaugiamės galėdami savo klientams parodyti, kiek pinigų jau padėjome jiems sutaupyti, kadangi tai yra geriausias įrodymas, jog skaitmeninės alternatyvos tradiciniams bankams veikia ir pasiteisina“, – teigia A. Bičeika.
„Revolut“, kurio vartotojai gali daryti nemokamus pinigų pervedimus visame pasaulyje bei keisti valiutas palankiausiu įmanomu valiutų kursu be papildomų mokesčių, atlikti skaičiavimai parodė, kad startuolis jau padėjo savo klientams sutaupyti daugiau kaip 135 mln. eurų, kuriuos žmonės būtų išleidę už valiutos keitimo mokesčius bankams. Daugiausiai sutaupyta iš atsiskaitymų užsienyje, tarptautinių pinigų pervedimų ir pinigų išsigryninimo bankomatuose.
„Tradiciniai bankai išleidžia šimtus eurų tam, kad prisiviliotų naują klientą. „Revolut“ sugebėjo pasiekti milijoną vartotojų su nuliniu marketingo biudžetu. Toks vartotojų augimas pasiektas naudojantis tinkliniu, arba „iš lūpų į lūpas“ marketingo būdu – tai įrodo komandos sugebėjimą sukurti tokį produktą, kuris reklamuoja pats save, ir kurį žmonės nori naudoti kasdien, kadangi jis yra pigesnis, patogesnis ir spartesnis nei rinkos alternatyvos“, – teigia Martin Mignot, į „Revolut“ investavusių „Index Ventures“ partneris.
Didelį postūmį augimui davė tokios naujienos, kaip išmaniųjų prietaisų draudimas, IBAN sąskaitos, „Premium“ narystės ir „Revolut verslui“. Be to, „Revolut“ netrukus pristatys vartotojų su nekantrumu jau laukiamus įrankius, tokius, kaip kriptovaliutų pirkimo galimybė, „Apple Pay“, „Android Pay“, kelionių draudimą bei investavimo įrankius programėlėje.
Įmonė neseniai paskelbė pateikusi paraišką dėl banko licencijos gavimo, kurią gauti tikimasi pirmoje 2018-ų m. pusėje. Tai leis „Revolut“ teikti vartojamąsias paskolas bei terminuotus indėlius visoje Europoje, pradedant Lietuva. 2018-ų m. pradžioje „Revolut“ planuoja plėtrą į Šiaurės Ameriką, vėliau – Australiją, Aziją bei Viduriniuosius rytus.