Populiariausiu mobilaus ryšio lyderės „Tele2“ salonu tapo internetinė parduotuvė. Tai atspindi pasikeitusius klientų vartojimo įpročius.
„Vartotojų įpročiai keičiasi – džiaugiamės, kad vis daugiau mūsų klientų apsiperka internetinėje parduotuvėje“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Anot jo, šį pokytį lėmė tai, kad internetu pirkti yra gerokai patogiau ir dažniausiai pigiau. Pavyzdžiui, šiuo metu tarp internetu perkančių klientų populiariausi neribotų sms ir minučių planai su 2, 8, 16 GB (nuo 6,5 Eur/mėn.) interneto duomenų paketais. Perkantys juos internetu klientai, sudarę 2 m. sutartį, net pusę metų paslaugomis naudosis nemokamai. Kartu gaus ir papildomų privalumų – galimybę nemokamai naudotis interneto namams (3 mėn.), mobilaus parašo (6 mėn.) ir „Viaplay“ (2 mėn.) paslaugomis.
Daugiausia internetu perka 25–34 m. amžiaus žmonės, tačiau pastebimas ryškus pagyvėjimas ir tarp vyresnio amžiaus (55–64 m.) žmonių. Internetinėje parduotuvėje www.tele2.lt šiek tiek dažniau apsiperka moterys. Tradiciškai didžiausias pirkėjų srautas atkeliauja iš šalies didmiesčių, tačiau vis aktyviau pirkti pradeda ir mažesnių miestų gyventojai.
Visoje Lietuvoje „Tele2“ turi 64 salonus.