Per praėjusius metus telekomunikacijų bendrovės „Bitė GSM“ pajamos, palyginti su 2003 m., išaugo 6.9 proc. ir viršijo 403 mln. litų. Bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, amortizaciją ir nusidėvėjimą) sudarė 89 mln. litų ir 2003 m. rezultatus viršijo 1 proc.
„Sėkmingai įgyvendinus tikslą užtikrinti klientams aukštą kokybę už prieinamą kainą, 2004-ieji „Bitei“ tapo sparčiausio augimo metais. Augimu rinką aplenkėme pagal klientų skaičių ir pajamas“, - sakė „Bitės GSM“ generalinis direktorius Jesper Theill Eriksen. Jo teigimu, šie metai mobiliojo ryšio bendrovėms bus dar konkurencingesni, o „Bitė“ sieks dar ambicingesnio tikslo – viršyti rinkos augimą ir pagal EBITDA rodiklį.
2004 m. „Bitės“ tinklu besinaudojančių klientų skaičius išaugo daugiau kaip 75 proc. – nuo 529 iki 927 tūkstančių. Pasinaudoję numerio perkėlimo galimybe, „Bitės“ tinklą 2004 m. pasirinko daugiau kaip 20 tūkst. klientų – daugiausia verslo klientai. Bendrovės verslo klientų rinkos dalis viršijo trečdalį - nuo 28 iki 35,5 procentų. „Bitės“ paslaugas rinkosi įmonių grupė „Hermis Capital“, Lietuvos bankas, „Rokiškio sūris“, „Klaipėdos duona“, „Iris“ ir daugelis kitų bendrovių.
Išaugęs klientų skaičius didino ir paslaugų vartojimą. 2004 m. privatūs bendrovės klientai skambino net du kartus daugiau nei 2003 m., 50 proc. išaugo verslo klientų skambučių skaičius. SMS žinučių siuntimas 2004-aisiais augo penktadaliu ir pasiekė 234,5 mln. žinučių per metus, MMS žinučių srautas padidėjo net 8 kartus – „Bitės“ klientai išsiuntė 670 tūkst. MMS. Pajamos iš „Bitės plius“ paslaugų pasiekė 10 mln. litų – du kartus daugiau nei 2003 metais.
2004 m. bendrovė daugiausiai investicijų iš 76 mln. litų skyrė naujų paslaugų plėtrai, duomenų perdavimo greičiui didinti ir tinklo pralaidumui užtikrinti. Įdiegusi antrą didelės spartos tarptautinį interneto kanalą ir du kartus padidinusi bendrą tarptautinių interneto kanalų pralaidumą - nuo 189 iki 310 mb/s, „Bitė“ tapo interneto paslaugų tiekimo lydere Lietuvoje pagal abonentų skaičių – bendrovei teko 22,6 proc. šios rinkos dalies.
2004-aisiais sparčiausią mobiliojo duomenų perdavimo ryšį Lietuvoje EDGE „Bitė“ vienintelė pasiūlė devynių šalies miestų, taip pat ir didžiausių – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio - verslininkams ir net trečdaliui šalies gyventojų. 2003 m. „Bitė“ viena iš pirmųjų Europoje įdiegė EDGE technologiją.
J.T.Eriksen teigimu, 2004 metų rinkos naujiena tapo paslaugos internetu, taupančios klientų laiką. Moderniausia naujove tapo 2004 m. spalį pristatytas pirmasis mobilusis ryšys, parduodamas ir aptarnaujamas internetu „Bitė online“. Metų pabaigoje „Bitė online“ klientų skaičius siekė 10 tūkst. Elektroninės savitarnos svetaine „Mano BITĖ“ naudojosi 15 proc. „Bitės“ klientų.
„Bitė“ taip pat plėtė klientų galimybes naudotis pažangiausiomis mobiliojo ryšio paslaugomis užsienyje. Kartu su didžiausiu pasaulyje mobiliojo ryšio operatoriumi „Vodafone“ pristatyta pirmoji Lietuvoje tarptautinė SIM kortelė leido „Bitės“ klientams naudotis vieningais tarifais net 29 Europos šalyse. Per praėjusius metus „Bitės“ klientų skambučių skaičius „Vodafone“ ir jos partnerių tinkluose išaugo dvigubai. Didžioji dauguma šios paslaugos vartotojų – verslo klientai. Jų skaičius, palyginti su 2003 metais, išaugo net 4 kartus.
Darbo užsienyje populiarėjimas skatino bendrovę dar labiau plėsti duomenų perdavimo galimybes. 2004 m. pabaigoje GPRS tarptinklinio ryšio ir iliustruotų MMS žinučių siuntimo paslaugos veikė 37 pasaulio šalyse, tarptinkliniai pokalbiai – beveik 100 užsienio šalių.
Bendrovė itin daug dėmesio skyrė klientų aptarnavimo kokybei ir pasitenkinimui. 2004 m. ketvirto ketvirčio mobiliojo ryšio vartotojų apklausos duomenimis, „Bitės“ paslaugas gerai ir labai gerai įvertino daugiausiai - net 94 proc. – klientų.