Vos prieš trejus metus tapusi pirmąja Kinijos bendrove, įtraukta į vertingiausių tarptautinių prekės ženklų sąrašą, šiemet bendrovė „Huawei“ jame pakilo į 70 vietą. „Interbrand“ kasmet sudaromame sąraše, kuriame šiemet dominuoja technologijų sektoriaus įmonės, bendrovės prekės ženklas yra įkainotas 6,676 mlrd. dolerių – 14 procentų daugiau nei 2016 metais.
Prie „Huawei“ prekės ženklo vertės didėjimo labiausiai prisidėjo bendrovės proveržis vartotojų elektronikos – t.y. išmaniųjų telefonų, laikrodžių ir kompiuterių – rinkoje. Per pirmą 2017 m. pusmetį į rinką buvo išleista apie 70,01 mln. „Huawei“ išmaniųjų telefonų – 20,6 proc. daugiau nei prieš metus ir gerokai viršijant rinkos vidurkį.
Prekės ženklo vertę taip pat augino visame pasaulyje didelio populiarumo sulaukę aukščiausios klasės flagmanai – „Huawei P“ ir „Mate“ serijos išmanieji telefonai, padėję bendrovei įsitvirtinti šiame segmente. Be išmaniųjų telefonų, „Huawei“ taip pat pristatė tris naujus „MateBook“ kompiuterius, pasižyminčius stilingu dizainu ir galingu našumu, kurie buvo įvertinti tiek technologijų ekspertų, tiek vartotojų visame pasaulyje.
Rinkos analitikų IDC 2017 m. antrojo ketvirčio duomenimis, „Huawei“ į rinką patekusių išmaniųjų telefonų kiekis užtikrino gamintojo lyderystę Kinijoje ir trečią vietą pasaulinėje rinkoje. Lyginant su praėjusiais metais, pasaulinė „Huawei“ rinkos dalis išaugo nuo 9,8 proc. iki 11,3 proc., o atotrūkis nuo antroje vietoje esančios bendrovės „Apple“ sumažėjo iki vos 1 proc.
„Interbrand“ duomenimis, toks spartus prekės ženklo vertės augimas atspindi bendrovės technologinę lyderystę ir augančią pasaulinę įtaką. „Huawei“, kurdama modernius technologinius sprendimus, prisideda prie pasaulinės skaitmeninės revoliucijos, o nuoseklios bendrovės investicijos į mokslinius tyrimus ir eksperimentinę plėtrą stiprina jos, kaip technologijų lyderės, įtaką.
„Huawei“ prekės ženklas yra reitinguojamas ir kituose žymiuose sąrašuose. Inovatyvių technologijų lyderė yra vienintelė Kinijos įmonė, kuri buvo įtraukta į 2017 m. „Forbes“ prekės ženklų sąrašą. Naujausiame „Fortune 500“ sąraše bendrovei pirmą kartą pavyko peržengti pirmojo šimtuko slenkstį ir iš 129 vietos pakilti į 83.