Naujausiame „Interbrand“ pasaulio prekės ženklų reitinge „Best Global Brands 2017“ bendrovė „Samsung Electronics“ nuo pernai metų pakilo vienu laipteliu aukštyn ir dabar užima šeštą poziciją. Skelbiama, kad šiandien šio prekės ženklo vertė siekia 56,2 milijardus JAV dolerių.
„Samsung“ iš reitingo dešimtuko nesitraukia jau nuo 2012 metų – tai parodo nuoseklų prekės ženklo vertės augimą. Kita vertus, šių metų pasiekimas kompanijai – itin reikšmingas. Mat tokį rezultatą technologijų gamintoja pasiekė, nepaisant pernai metais iškilusių iššūkių. „Interbrand“ įvertinime „Samsung“ sėkmė aiškinama keliais faktoriais: kompanija sugebėjo pavyzdingai bei itin greitai atsitiesti po „Galaxy Note7“ krizės, pristatė sėkmingus išmaniųjų telefonų flagmanų modelius bei gali pasigirti puikiais finansiniais rezultatais.
„Samsung“ savo lyderystę dar kartą patvirtino išleidusi pripažinimo sulaukusius išmaniuosius telefonus „Galaxy S8“. Itin sėkmingai kompanijai sekasi ir atminties lustų srityje – čia pastaraisiais metais ji skaičiuoja rekordišką pelną. Be to, puikių įvertinimų sulaukė naujausi buitinės elektronikos produktai, tokie kaip, tarptautinius apdovanojimus gavę šaldytuvai „Family Hub“ ar skalbimo mašina „AddWash“ bei inovatyvių vėjų į televizorių rinką įnešę naujieji „QLED TV“ bei „The Frame“.
„Mūsų prekės ženklo vertės augimą siejame su kompanijos pastangomis nuolat siekti technologinio progreso, leidžiančio pagerinti žmonių kasdienybę, – sakė Simonas Skupas, „Samsung Electronics Baltics“ padalinio vadovas Lietuvoje. – Šių metų įvertinimą laikome ženklu, rodančiu, jog mūsų pastangos iš naujo pelnyti vartotojų pasitikėjimą nenuėjo veltui.“