Lietuvos mobiliųjų įrenginių priežiūros lyderės, bendrovės „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ (MTTC), pirmojo 2017 m. pusmečio apyvarta siekė 11,7 mln. eurų ir buvo 26,5 proc. didesnė nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Didžiausią įtaką apyvartos šuoliui turėjo remonto paslaugų pobūdžio persiskirstymas – žmonės vis dažniau renkasi brangesnius mobiliuosius įrenginius ir kartu įsigyja draudimo paslaugą.
„Lietuvoje aktyvių mobiliųjų telefonų yra gerokai daugiau nei gyventojų, todėl galima teigti, kad mobiliųjų įrenginių rinka yra prisisotinusi ir natūralaus augimo tikėtis neverta. Visgi mobiliųjų įrenginių techninės priežiūros paslaugų rinka auga, o MTTC apyvarta praėjusį pusmetį buvo rekordinė. Tą lėmė remonto paslaugų persiskirstymas – pastaruoju metu itin sparčiai auga apdraustų įrenginių remonto paslaugų krepšelio dalis“, – sako MTTC direktorius Gintaras Kručkas.
Jis teigia, kad apyvartos augimą lėmė ne tik didesnis draudiminių remontų skaičius, bet ir tai, kad žmonės į techninės priežiūros centrus atneša vis brangesnius įrenginius: „Daugiau kainuojančiuose įrenginiuose naudojamos kokybiškesnės medžiagos, sudėtingesni komponentai, jų remonto procedūros ilgesnės, reikalauja daugiau žinių ir specialios įrangos, todėl ir jų remontas yra brangesnis. Nauji telefonai kasmet tampa sudėtingesni ir, dažniausiai, brangesni, todėl jų turėtojai vis labiau yra linkę juos apdrausti, o atsitikus nelaimei taip išvengia didelių su remontu susijusių išlaidų.“
Autorizuotas įrenginių priežiūros paslaugas teikianti MTTC visus su remontu susijusius darbus atlieka pagal griežtus gamintojų reikalavimus, turėdama specialią remontui reikalingą įrangą ir ISO kokybės sertifikatus. MTTC dirbantys specialistai nuolat dalyvauja mobiliųjų įrenginių gamintojų organizuojamuose mokymuose, todėl jie žino visus remonto reikalavimus net ir patiems naujausiems įrenginiams dar prieš jiems pasirodant prekyboje.
„Galima neabejoti, kad su ką tik pristatytais naujaisiais „iPhone“ modeliais Lietuvoje pirmieji bus susipažinę ne kas kitas, o mūsų meistrai“, – pažymėjo G. Kručkas.
Praėjusiais metais MTTC aptarnavo beveik 300 tūkst. mobiliųjų įrenginių. Bendrovė mobiliųjų įrenginių techninės priežiūros paslaugas teikia ne tik Lietuvoje, bet ir klientams užsienyje. Pajamos iš paslaugų eksporto šiuo metu sudaro daugiau nei 80 proc. visų MTTC pajamų.
Bendrovė šiemet užbaigė klientų aptarnavimo salonų plėtrą visuose Lietuvos „Akropoliuose“. Išplėstas salonų tinklas leido įrenginių aptarnavimą padaryti patogesnį klientams. MTTC klientų aptarnavimo salonus dabar galima rasti Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“. Be to, bendrovės salonai taip pat įsikūrę Algirdo g. 25 ir prekybos centre „Ozas“ Vilniuje bei Savanorių pr. 206A, Kaune. MTTC klientus aptarnauja partnerių salonai Panevėžyje, Alytuje ir Marijampolėje.
Įrenginius pristatyti remontui MTTC taip pat galima naudojantis pašto kurjerių paslaugomis.