Gerindama klientų aptarnavimą ir informavimą, elektros ir dujų skirstymo bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) pristato nemokamą ir visą parą veikiantį elektros gedimų registravimo numerį 1852. Naujas trumpasis numeris bus skirtas visiems ESO klientams, norintiems užregistruoti elektros tiekimo sutrikimą. Visiems gyventojams, nepriklausomai nuo ryšio operatoriaus ar turimo plano, skambutis nieko nekainuos.
„Vystome ir tobuliname visus aptarnavimo kanalus. Vis daugiau klientų renkasi bendravimą internetu, todėl dar vasaros pradžioje pristatėme interaktyvų žemėlapį, kuriame realiu laiku skelbiama informacija apie elektros skirstymo tinklo darbą, o įvykus sutrikimui žemėlapyje galima užregistruoti gedimą. Tačiau daliai klientų, ypač vyresnio amžiaus, gyvenantiems atokesnėse vietovėse ir nesinaudojantiems internetu, patogiausia ir paprasčiausia apie elektros dingimą mums pranešti telefonu – tam ir skirtas naujas nemokamas numeris“, – sako Ignas Pranskevičius, ESO Paslaugų tarnybos direktorius.
Apie elektros tiekimo sutrikimus klientai taip pat gali pranešti internetu www.eso.lt/zemelapis, el. paštu info@eso.lt, savitarnos svetainėje manogile.lt. Trumpasis numeris 1802 bus skirtas konsultacijoms elektros ir dujų klausimais, jo apmokestinimas nesikeičia. Dujų tiekimo sutrikimo klausimais klientus kviečiame skambinti 1804.
Plėsdama gedimų registravimo galimybes, ESO šiemet pristatė interaktyvų žemėlapį, kuriame realiu laiku skelbiama informacija apie elektros skirstymo tinklo darbą. Žemėlapyje galima sužinoti, kurioje vietovėje atjungti elektros skirstymo tinklo įrenginiai, taip pat pranešti apie elektros energijos tiekimo sutrikimą. Žemėlapis pasiekiamas adresu www.eso.lt/zemelapis – jis pritaikytas ir mobiliems įrenginiams, tad sužinoti aktualią informaciją apie elektros skirstymo tinklo darbą galima ir telefone, ir planšetėje. ESO numato toliau vystyti žemėlapį – numatoma diegti naujus funkcionalumas ir pateikti daugiau informacijos apie saugų elgesį prie elektros skirstymo tinklo įrenginių ir namuose.
Bendrovė taip pat ketina toliau tobulinti klientų informavimą SMS žinutėmis ir el. paštu. Papildomai bus diegiama numerio atpažinimo sistema, kuri automatiškai fiksuos skambinančiojo pranešimą apie gedimą, taip klientai paslauga naudosis iš karto, nelaukdami, kol atsilieps konsultantas.