Per tris savaitės robotė-konsultantė Kiki sulaukė didžiulio lankytojų susidomėjimo ir tapo dažniausiai fotografuojama prekybos ir pramogų centrų „Akropolis“ darbuotoja. Tačiau visu etatu Lietuvoje robotai galės dirbti tik po kurio laiko, kai geriau „išmoks“ lietuvių kalbą, sako pirmą kartą robotę laikinai įdarbinusios bendrovės vadovai.
„Robotė-konsultantė buvo pritaikyta konkrečiai užduočiai – pristatyti „Akropolio“ lankytojams akciją „Atgal į mokyklą“. Eksperimentas pavyko – nors turėjome abejonių, kaip žmonės reaguos į robotą-konsultantą, „Akropolio“ lankytojai noriai fotografavosi ir bendravo su Kiki. Tačiau „įdarbinti“ robotą prekybos centruose kasdieniam darbui kol kas trukdo techninės kliūtys, viena kurių – lietuvių kalbos procesoriaus diegimas ir kalbos atkūrimas“, – pasibaigus eksperimentui sakė bendrovės „Akropolis Group“ direktorė Saulė Zabulionytė.
Pasak Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ valdančios įmonės vadovės, robotai- konsultantai šiandien techniškai kol kas nėra pasiruošę nuolatiniam darbui Lietuvos prekybos ir pramogų centruose. „Kitą vertus, žmonėms jie patinka – ypač todėl, kad sugeba rodyti emocijas gestais, tad neatmetame galimybės, jog ateityje, ruošiantis didžiosioms šventėms, Kiki dar bus galima išvysti „Akropoliuose“, – sakė S. Zabulionytė.
Bendrovės „Alfa Robotics“ sukurta robotė-konsultantė Kiki po savaitę Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ dirbo nuo rugpjūčio 17 d.