Lietuvoje retas namų ūkis neturi televizoriaus. Priešingai – dauguma namuose turi net ne vieną, o du ar daugiau televizorių – tam, kad būtų patenkinti visų šeimos narių poreikiai. Nors pastaruoju metu televizorių ir ekranų vengimo tendencija vis populiarėja, tokį gyvenimo būdą pasirinkusių žmonių kiekis vis dar nedidelis, o televizorių pardavimai toliau sėkmingai auga – „Elektromarkt“ paskelbė pardavusi milijoninį televizorių.
Televizorius ne tik informacinis komunikacijos kanalas, bet ir vienas pirmųjų pramoginių prietaisų, tapęs būtinu kiekvienų namų atributu. „Lietuvoje kone kiekvienas namų ūkis turi bent vieną televizoriaus prietaisą, tačiau vis stipriau ryškėja tendencija turėti po televizorių kiekviename kambaryje ar net kiekvienam šeimos nariui, tam, kad kiekvienas, nevaržydamas savo pomėgių, galėtų laisvai pramogauti ir žiūrėti tai, kas jam patinka“, – pasakoja „Elektromarkt“ komercijos vadovas Vitalij Tarasevič.
Dažnai televizorius perkamas net ir neturint televizijos ar neplanuojant žiūrėti jokių televizijos kanalų – šiandien televizorius tampa prietaisu, leidžiančiu žiūrėti savo pasirinktą turinį. „Gamintojai kasdien vis labiau tobulina televizorius, įdiegia naujas funkcijas, naudoja aukščiausias technologijas, tam, kad naujas modelis būtų dar kokybiškesnis ir atitiktų vis augančius šiuolaikinio vartotojo poreikius, kurie neapsiriboja vien televizijos kanalais“, – tvirtina V. Tarasevič.
Televizorius dažnai tampa neatsiejama šeimos laisvalaikio dalimi ir dalyvauja visame kasdieniame šeimos gyvenime: žiūrint filmus vakarais, įsijungiant laidas gaminant maistą ar kaip muzikinis fonas vakarėlio metu. „Televizorių paklausa išties didelė. Tai didžiausia mūsų kategorija – „Elektromarkt" parduotuvėse vartotojai įsigyja trečdalį visų Lietuvoje parduodamų didelės įstrižainės televizorių, o savo klientams jau pardavėme 1 mln. televizorių – milijoninis įsigytas naujojoje, didžiausioje mūsų parduotuvėje Kaune“, – džiaugiasi V. Tarasevič.
Anot jo, televizorių pardavimams nemažą įtaką daro Europos ir pasaulio sporto renginiai, ypač svarbūs krepšinio ir futbolo čempionatai: „Kiekvienas sporto mėgėjas didžiuosius sporto renginius nori stebėti kuo didesniame, aukštos vaizdo raiškos ekrane – tą pajuntame prieš kiekvieną čempionatą, kuriame kovoja Lietuvos vyrų krepšinio rinktinė. Televizorių pardavimai taip pat suintensyvėja rudenį ir prieškalėdiniu laikotarpiu – ilgėjančius vakarus lietuviai vis dar leidžia namuose prie televizoriaus.“
Televizoriaus funkcionalumas kasdien vis labiau keičiasi ir tobulėja. Kinta ne tik vis aukštesnė vaizdo ir garso kokybė, bet ir jo funkcijų galimybės. Pasak V. Tarasevič, televizorių gamintojai vis labiau taikosi prie vartotojų poreikių ir sukuria dar daugiau naudos televizorių turėtojams – dauguma televizorių jau turi ir interneto naršykles, gali juo naudotis kaip monitoriumi ar klausytis muzikos – taip vartotojas tampa nebepriklausomas nuo televizijų transliuotojų turinio.
Įdomu tai, kad televizorius pamažu tampa ir stilinga interjero detale, kuri gali papuošti jūsų kambarį. „Anksčiau televizoriai išties buvo didžiuliai ir griozdiški, tad gadindavo interjerą, o dabar jie puikiai gali tapti stilingų namų akcentu. Televizorių gamintojai kaskart gamina vis plonesnius televizorių ekranus, o viena didžiausių naujovių – skaidrus peršviečiamas televizoriaus modelis“, – pasakoja V. Tarasevič.