„Paysera“ per pirmąjį šių metų pusmetį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidino pajamas 52 procentais. 2017 metų pirmąjį pusmetį „Paysera“ pajamos siekė 3 mln. 593 tūkst. EUR, kai tuo tarpu 2016 metais 2 mln. 359 tūkst. EUR.
„Paysera“ generalinis direktorius Kostas Noreika pasakoja, kad toks augimas yra natūralus, nes pagerėjo kone visi, teigiamą įtaką finansiniams rezultatams turintys, rodikliai.
„Augo naujų ir aktyvių klientų skaičius, „Paysera“ franšizės gavėjams Bulgarijoje ypatingai gerai sekėsi įžengti į vietinę rinką. Anksčiau laiko išpardavėme beveik visas iš anksto pagamintas mokėjimo korteles, tad skubiai reikėjo užsakyti naują partiją ir jau rugsėjo mėnesį planuojame pristatyti naujas bekontaktes mokėjimo korteles“, – pasakoja K. Noreika.
Verslininkas taip pat priduria, kad prie gerėjusių įmonės augimo rezultatų prisidėjo ir sumažinta paslaugų kaina verslo startuoliams, pradedantiems prekiauti internete bei naujas ir pigesnis įmokų surinkimo būdas per bankus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje – Mokėjimo inicijavimo paslauga (MIP).
Atliktų pervedimų suma kone tokia pati, kaip per visus 2016 m.
Per 2017 m. pirmąjį pusmetį pervedimų buvo atlikta už daugiau nei 1,2 mlrd. EUR, kai tuo tarpu per visus 2016 m. ši suma siekė 1,4 mlrd. EUR.
Žvelgiant į atliktų pervedimų kiekį per pirmuosius 2016 ir 2017 metų mėnesius, augimas siekia daugiau nei 50 proc.
Su kiekvienais metais „Paysera“ pasitiki vis daugiau klientų ir vis daugiau jų naudojasi „Paysera“ paslaugomis. „Paysera“ duomenimis, liepos pabaigoje sąskaitose klientai laikė daugiau nei 63 mln. EUR, kai tuo tarpu 2016 liepą tik 31 mln. EUR. Prie tokio augimo prisidėjo sparti plėtra užsienyje. Tad dabar, jau net 52 proc. visų laikomų pinigų priklauso užsienyje registruotiems klientams.
K. Noreika teigia, kad antrąjį šių metų pusmetį rezultatai bus dar geresni, o pajamos augs dar sparčiau.
„2017 balandžio pabaigoje rinkai pristačius mokėjimo inicijavimo paslaugą (MIP), klientams atpigo įmokų surinkimas per bankus, o „Paysera“ pelningumas išaugo. Didelė dalis klientų mokėjimo inicijavimo paslauga pradėjo naudotis tik liepos – rugpjūčio mėnesiais, todėl neaudituotais duomenimis, dviejų pastarųjų mėnesių pelnas prieš mokesčius siekia net 400 tūkst. EUR, kai tuo tarpu per visą pirmąjį šių metų pusmetį 600 tūkst. EUR“, – dėsto verslininkas.
K. Noreika taip pat pastebi, kad geri įmokų surinkimo rezultatai šiuo metų laiku stebina, nes vasara yra mažesnių internetinių pardavimų laikotarpis. Tuo tarpu Kalėdų laikotarpis yra daug aktyvesnis, tad ir rezultatų galima tikėtis dar geresnių.
Šiuo metu „Paysera“ sparčiai auga ir turi daugiau nei 300 tūkst. aktyvių klientų tiek Lietuvoje, tiek ir užsienyje. Dėl didėjančio klientų skaičiaus bei plėtros, didėja darbuotojų skaičius. Vien šiais metais darbuotojų padaugėjo 25 proc. ir dabar siekia 110.