„Google“ ir „Apple“ tapo konkurentais daugelyje verslo sričių. Jų prekės ženklai kasmet keičiasi vietomis įvairių leidinių reitinguose, o pačios įmonės dalijasi savo patirtimi dirbdami įvairiuose projektuose.
Viena iš pagrindinių „Google“ veiklos sričių yra to paties pavadinimo paieškos sistema. Būtent čia susikerta abiejų gigantų interesai. „Google“ nori, kad jo paieškos sistema būtų pagrindinė milijonuose visame pasaulyje naudojamų „Apple“ išmaniųjų telefonų bei planšetinių kompiuterių ir yra pasirengusi už tai sumokėti didžiules pinigų sumas.
„Google“ šiemet sumokės apie 3 milijardus dolerių už tai, kad išliktų pagal nutylėjimą nustatyta „iPhone“ ir „iPad“ paieškos sistema. Įdomu tai, kad prieš trejus metus ši suma buvo tris kartus mažesnė. Akivaizdu, kad sumos korekcija yra susijusi su „Apple“ elektronikos pardavimų augimu. „Apple“ šis sandoris taps viena iš pagrindinių skaitmeninių paslaugų pajamų dalimi. Tiesa, tolesnis šių santykių vystymas gali būti įvairus.
Kai kurie analitikai mano, kad „Google“ gali atsisakyti mokėti „Apple“, jei pastebės, kad paieškos variklis tapo toks populiarus, kad jo naudojimas „iPhone“ yra naudingas pačiai kompanijai iš Kupertino. Kita vertus, „iOS“ sugeneruoja beveik pusę pajamų iš mobiliųjų paieškos sistemų, todėl šis žingsnis gali būti rizikingas paieškos milžinei.