Užsisakyti mobiliąsias paslaugas jau galima ir išsikvietus mobilų paslaugų saloną - autobusiuką. Tokią paslaugą pirmą kartą Lietuvoje pradėjo teikti telekomunikacijų bendrovė „Bitė GSM“. Pirmasis mobilusis bendrovės salonas nuo šių metų pradžios dirba Klaipėdos regione.
„Siekdami būti kuo arčiau savo klientų, į pagalbą pasitelkėme autobusiuką, aptarnaujantį klientus, kurie gyvena atokiau nuo mūsų prekybos salonų“, - sakė „Bitės GSM“ Mažmeninės prekybos vadovas Egidijus Jurgaitis. Jo teigimu, mobiliojo salono veiklai pasiteisinus, autobusiuko maršrutą planuojama plėsti ir aptarnauti klientus ir kituose šalies regionuose.
Mobiliajame salone galima tapti „Bitės“ klientu, išsimokėtinai įsigyti mobilųjį telefoną, nusipirkti išankstinio mokėjimo paslaugos „Labas“ pakuotę, sąskaitos papildymą ir gauti kitas „Bitės“ prekybos salonuose teikiamas paslaugas.
Kiekvieną savaitę mobilusis „Bitės“ autobusiukas lankosi Pagėgių, Švėkšnos, Laukuvos ir Žemaičių Naumiesčio miestuose. Apsilankymo trukmė ir dažnumas kiekviename iš jų priklauso nuo klientų poreikių.
Pasak E.Jurgaičio, susilyginus mobiliojo ryšio paslaugų kainoms, šalies operatoriai konkuruoja paslaugų kokybe ir aptarnavimu. Daug dėmesio klientų aptarnavimui skirianti „Bitė“ nuolat įveda naujoves – praėjusiais metais vienai dienai tapę prekybos salonų konsultantais, bendrovės vadovai tiesiogiai aptarnaudavo klientus, taip pat konsultavo klientus telefonu. „Praktika rodo, jog naujovės pasiteisina, todėl ir toliau ieškosime naujų būdų, kaip gerinti aptarnavimo kokybę“, - sakė E. Jurgaitis.
„Bitės“ atliktos klientų apklausos duomenimis, net 94 proc. bendrovės klientų „Bitės“ aptarnavimo kokybę vertina kaip gerą ir labai gerą.