Skirtingas ryšio ir informacines technologijas apjungusi bendrovė „Telia Lietuva“ tęsia savo verslo vienijimo strategiją ir į naują padalinį telkia korporatyvinės komunikacijos, prekės ženklo ir rinkodaros kompetencijas. Dėl to nuo rugpjūčio 18 d. Korporatyvinių reikalų padalinio vadovė Audronė Mažeikaitė baigia darbą „Telia Lietuvoje“, o naujo padalinio struktūrą ir vadovą (-ę) planuojama paskelbti spalį.
„Lietuvos ir tarptautinio mastu pripažinimo sulaukusi „Telia Lietuvos“ verslo integracijos vidinė ir išorinė komunikacijos strategija sėkmingai įgyvendinta. Prie jos sukūrimo ir nuoseklaus įgyvendinimo ypač reikšmingai prisidėjo Korporatyvinių reikalų vadovė Audronė Mažeikaitė. Dabar žengiame kitą žingsnį – vienijame visą prekės ženklo komunikaciją ir norime su savo klientais kalbėti viena kalba tiek per reklamą, tiek per socialinę mediją, tiek per žiniasklaidą“, – sako „Telia Lietuva“ vadovas Kęstutis Šliužas.
„Strateginė verslų jungimo ar įsigijimo komunikacija yra viena esminių sėkmingos jų tolesnės veiklos dalių. Todėl labai vertinu galimybę panaudoti savo patirtį integruojant „Teo“ ir „Omnitel“ veiklas ir kuriant naują „Telia“ verslo kultūrą. Tai buvo neeilinė užduotis ir kūrybingas iššūkis, kurį įveikėme su visa komanda“, – sako Korporatyvinių reikalų padalinio vadovė Audronė Mažeikaitė.
Už visus bendrovės viešuosius ryšius su valstybės institucijomis ir verslo asociacijomis (angl. Public Affairs) nuo šiol bus atsakinga Teisės vadovė Giedrė Kaminskaitė-Salters.
Iki kol bus paskelbta apie naujojo padalinio sukūrimą ir vadovo (-ės) paskyrimą, Korporatyvinių reikalų padaliniui vadovaus Vija Valentukonytė.
Tarptautinė verslo komunikatorių asociacija (IABC) šios vasaros pradžioje dviem „Exellence Awards“ apdovanojimais įvertinto du „Telia Lietuvos“ strateginės verslo komunikacijos projektus – už „Teo“ ir „Omnitel“ integracijos vidinę bei išorinę komunikaciją ir bei vidinį prekės ženklo pristatymą.