Dokumentų ir procesų valdymo sistemos kūrėjai „DocLogix“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su pasaulyje pirmaujančia, informacinių technologijų tendencijas tyrinėjančia ir konsultacijas teikiančia įmone „Gartner“.
Daugiau nei 1100 ekspertų turinti įmonė atliks galimybių studiją, kaip patobulinti „DocLogix“ kuriamus produktus, kad jie kuo geriau atitiktų klientų poreikius. Taip pat „Gartner“ specialistai padės sustiprinti partnerių motyvacinę programą. Bendradarbiavimas su „Gartner“ leis geriau pažinti „DocLogix“ konkurentus, jų kuriamus sprendimus ir strateginius žingsnius bei sustiprinti savo pozicijas konkurencingoje užsienio rinkoje.
„Mūsų tikslas yra kurti ir vystyti produktus, kurie būtų labiausiai vertinami ir perkami klientų. Tam mums reikia aiškaus produktų vystymo žemėlapio, gilesnio dokumentų ir verslo procesų platformų kūrėjų rinkos pažinimo, žinių, kaip įdarbinti naujausias technologijas. Dėl to bendradarbiavimas su „Gartner“ mums yra ypač svarbus. Tai yra išskirtinė galimybė perimti jų turimas žinias ir jas panaudoti tobulinant savo produktą ir paslaugas“, – teigia „DocLogix“ direktorius Tomas Milaknis.
Primename, kad šiuo metu „DocLogix“ dirba su naujais projektais JAV, Kanados ir Artimųjų Rytų rinkose. Sultonate veikiančiame degalinių tinkle „Al-Maha Petroleum“ pradėtas Pirkimų sprendimo diegimas. „DocLogix“ platformą ir dokumentų valdymo funkcionalumą išbando JAV įsikūrusi telekomunikacijos paslaugas teikianti įmonė „Tower Communications Expert (TCE)“. Taip pat vyksta „DocLogix“ Personalo valdymo sprendimo integracija su IT sprendimus teikiančios bendrovės „Brother Industries, Ltd“ produktu – „OmniJoin“ (vaizdo konferencijų programinė įranga).