Didžiausiai Norvegijos finansinių paslaugų grupei priklausanti DNB banko grupė pasirašė 3 metų IT valdymo ir priežiūros sutartį su „Blue Bridge“. Sandoris apima 7 paslaugų sritis ir dvi Baltijos valstybes – Lietuvą ir Estiją. Sutarta dėl daugiau nei 1 mln. eurų vertės paslaugų teikimo.
„Blue Bridge“ laimėjo DNB paskelbtą konkursą IT valdymo ir priežiūros paslaugoms teikti. Jame dalyvavo IT įmonės ne tik iš Lietuvos, bet ir Skandinavijos, Didžiosios Britanijos, Lenkijos, Latvijos. Dalį IT priežiūros, susijusios su tiesiogine banko veikla, DNB banko grupė ir toliau atliks pati.
„Vienas svarbiausių kriterijų renkantis tiekėją buvo gebėjimas įsiklausyti į verslo poreikius, o ne agresyvus savo paslaugų pardavimas. Ieškojome tiekėjo, galinčio priimti sprendimus, kurie optimizuoja IT ir, galimai, priežiūros apimtis. Matome, kad „Blue Bridge“ geba rasti balansą tarp poreikio vystyti IT sprendimus ir tuo pat metu investuoti tik į tai, kas realiai sukurią pridėtinę vertę kliento verslui“, – sako DNB IT infrastruktūros vadovas Gintautas Pušinskas.
„Kelerius pastaruosius metus „Blue Bridge“ intensyviai vystė IT valdymo ir priežiūros paslaugas, tad laimėti DNB konkursą labai padėjo šis įdirbis. DNB savo IT branda lenkia Lietuvos įmonių vidurkį, be to, itin akcentuojamas saugumas dėl įmonės veiklos specifikos. Siekdami atitikti aukštus kliento standartus, tinkamai pasirengėme. Šiuo metu su DNB dirba 30 žmonių komanda, kurioje – įvairių IT kompetencijų specialistai. IT infrastruktūros priežiūrą DNB teikiame 24 val. per parą, septynias dienas per savaitę“, – sako „Blue Bridge“ paslaugų teikimo direktorius Edvinas Mačiulis.
Pagal DNB ir „Blue Bridge“ pasirašytą sutartį, „Blue Bridge“ rūpinsis virtualizacijos platformomis, rezervinio kopijavimo sprendimais, fiziniais serveriais, duomenų saugyklomis, kompiuterių tinklais, operacinėmis sistemomis. Šios paslaugos užtikrinamos puoselėjant tokius kertinius procesus kaip keitimų, konfigūracijos, saugumo valdymas. Tai prisideda prie DNB IT vizijos vystyti aukštesnės brandos paslaugas, atitinkančias veiklos poreikius.
Pirmieji bendro darbo tikslai – didesnis priežiūros veiklos standartizavimas, automatizacija, IT priežiūros apimčių optimizacija, tiekėjo sprendžiamų kreipinių skaičiaus didinimas ir jo kompetencijų panaudojimas kuriant DNB IT vystymo strategiją.
Vienas iš rodiklių, kuriais bus matuojama bendradarbiavimo sėkmė – uždavinių pasiskirstymo balansas tarp „Blue Bridge“ ir vidinio IT. „Siekiame kuo daugiau savo vidinių resursų skirti IT vystymui, specializuotų uždavinių vykdymui. Todėl mums svarbu, jog tiekėjas pirmiausia padėtų spręsti kuo daugiau kasdienių užduočių. Santykis, kiek išsprendžiame mes, ir kiek – tiekėjas, priklauso nuo kiekvienos srities specifikos. Kaip pavyzdį galima pateikti tinklo priežiūros paslaugas. Šiuo metu apie 60 proc. susijusių uždavinių sprendžiame mes, o 40 proc. – tiekėjas. Mūsų tikslas, kad šis santykis pasikeistų ir mes spręstume iki 25 proc., o „Blue Bridge“ – 75 proc.“, – vardija G. Pušinskas.