Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, kurios padalinys su 188 darbuotojais veikia ir Kaune, atnaujino pavadinimą ir prekės ženklą. Ta proga Kaune sužaliuos britiškas tradicijas primenanti bukų giraitė. Šalia Žalgirio arenos bukų medelius kartu su įmonės Kauno padalinio vadovu Dainiumi Aksinavičiumi pasodino ir Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis bei Jungtinės Karalystės ambasadoriaus pavaduotojas Lietuvoje Martynas Cushingas.
„Dažnam gali kilti klausimas, kodėl bukai? Tam mes turime paprastą atsakymą. Tęsiame ir puoselėjame britiškas tradicijas Kaune. Prieš daugiau nei 10 metų buką pasodino ir Lietuvoje viešėjusios Didžiosios Britanijos karalienės Elžbietos II vyras princas Filipas. Bukai yra plačiai Jungtinėje Karalystėje paplitę augalai, kuriems puikios sąlygos augti yra ir Lietuvoje. Šiemet taip pat švenčiame savo penkerių metų sukaktį Kaune, tad pradėjome nuo penkių bukų giraitės, kurią puoselėsime ir galbūt išplėsime ateityje“, – teigė Dainius Aksinavičius.
Nedidelėje bukų sodinimo ceremonijoje dalyvavęs Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis akcentavo, jog Kaune vykstančios permainos yra tik pradžia - miestas turi didžiulį potencialą toliau augti ir klestėti. „Būdami vieni pirmųjų užsienio investuotojų Kaune, „Callcredit“ įrodė, kad Kaunas tikrai gali tapti didelių permainų epicentru. Kiekviena naujai įsteigta įmonė ar kompanijos padalinys – tai didelė pergalė mūsų miestui, todėl tam skiriame ypatingą dėmesį. Ir itin vertiname Kauno investicijų vedlius, tokius kaip „Callcredit“, – kalbėjo V. Matijošaitis.
Tai, kad Kaunas su kaupu pateisina investuotojų lūkesčius patvirtino ir Jungtinės Karalystės ambasadoriaus Lietuvoje pavaduotojas Martynas Cushingas. „Daug Jungtinės Karalystės įmonių domisi investicijomis Lietuvoje. Mums visada malonu pristatyti Kauną, garsų puikiais IT specialistais, inžinieriais ir techninių specialybių profesionalais“, – teigė jis.
Svečiams taip pat buvo pristatytas atnaujintas įmonės pavadinimas „Callcredit“ ir logotipas. Iki šiol įmonė vadinosi „Callcredit Information Group“. Bendrovė teigia ne pakeitusi prekės ženklą ir pavadinimą, o tiesiog vykdžiusi jo evoliuciją. Įmonė plėtėsi ir jos teikiamų paslaugų spektras vis didėjo. „Callcredit“ pastaruoju metu įvykdė keletą tarptautinių įsigijimų. Daugiau funkcijų ir atsakomybių perleista ir Kauno padaliniui. Būtent tai lėmė poreikį atnaujinti įmonės vardą bei ženklą.
„Naujasis ženklas atspindi nuoseklų ir nuolatinį mūsų įmonės tobulėjimą duomenų valdymo srityje. Logotipe susijungia ir persidengia dvi „C“ raidės, esančios ir įmonės pavadinime. Taip pat logotipas suformuoja ir begalybę primenantį ženklą, kuris simbolizuoja nuolat besikeičiantį duomenų pasaulį ir tai, kad mes visada ieškome naujų priemonių ir būdų paversti duomenis prasmingomis įžvalgomis“, – logotipo simbolius aiškino D. Aksinavičius.
Prieš penkerius metus pradėjęs savo veiklą Kaune „Callcredit“ padalinys nuo vos kelių darbuotojų komandos išsiplėtė iki 188 žmonių kolektyvo. Šiemet tikisi perkopti ir 200. Augant tiek pačiai įmonei, tiek pasitikėjimui darbuotojais, padaliniui Kaune perduodama vis daugiau funkcijų. Praėjusiais metais įkurtas visiškai naujas skyrius, diegiantis programinės įrangos sprendimus analitikos ir sukčiavimo prevencijos srityse.
Šiuo metu Kauno padalinyje dirba specialistai, kurie yra atsakingi už programinės įrangos ir duomenų bazių kūrimą, testavimą, projektų valdymą, IT palaikymą, duomenų analizės, elektroninės rinkodaros, sukčiavimo prevencijos paslaugas bei klientų aptarnavimą.