Per artimiausius mėnesius planuojantis pristatyti keletą naujų išmaniųjų telefonų pasaulinis prekinis ženklas „Alcatel“ siekia dar labiau sustiprinti pozicijas Baltijos šalių rinkose, kuriose nuo praėjusių metų pradžios ir taip pasiektas įspūdingas, net 181 % augimas. Prekinis ženklas priklauso vienai iš sparčiausiai augančių globalių elektronikos gamintojų – „TCL“ korporacijai.
Remiantis naujausiais rinkos duomenimis „Alcatel“, pagal užimamą rinkos dalį, šiuo metu užima ketvirtąja vietą tarp populiariausių mobiliųjų telefonų Baltijos šalyse. 2017 vasarį, tyrimų kompanijos „Gfk“ duomenimis, „Alcatel“ bendra rinkos dalis Lietuvoje buvo 9 %, Latvijoje – 8 % ir 6 % Estijoje. Savo sėkmingam sugrįžimui į Baltijos šalių rinkas „Alcatel“ pasirinko klasikinius telefonų modelius: segmentą, kuriame prekinis ženklas, vos per vienerius metus („GfK“ kovo mėn. tyrimo duomenimis) išauginęs rinkos dalį nuo 9 iki 48 %, šiandien užima tvirtą lyderio poziciją. Be to, jau du ketvirčius iš eilės „Alcatel“ užima stabilią ketvirtąja vietą iki 100 EUR kainuojančių išmaniųjų telefonų segmente.
„Esu tikra, kad pasirinktas verslo modelis ir atnaujinta produktų gama leis mums ir toliau išlaikyti užtikrinto augimo tendenciją, – sakė „Alcatel“ pardavimų vadovė Suomijai ir Baltijos šalims Corinne Bourbotte. – Šiemet keliame sau ambicingus tikslus dar labiau sustiprinti savo pozicijas išmaniųjų telefonų, kainuojančių iki 100 eurų segmente ir užtikrintai žengti į 100–200 eurų įrenginių segmentą. Artimiausiu metu Baltijos šalyse pristatysime pirmąjį pasaulyje išmanųjį telefoną su LED šviestukais papuošta nugarėle „Alcatel A5 LED“.
„Alcatel“ yra globalus prekinis ženklas priklausantis vienai iš sparčiausiai augančių elektronikos gamintojų pasaulyje – „TCL Corporation“, gaminančiai plataus vartojimo produktus šešiose produktų grupėse: mobiliuosius įrenginius, televizorius, smulkiąją buitinę techniką, oro kondicionierius, skalbykles ir šaldytuvus. „TCL Communication“ skirtingose rinkose siūlo skirtingais prekių ženklais pažymėtus produktus: „Alcatel“, TCL, o nuo 2016 m. pavasario – ir „BlackBerry“. Be mobiliųjų telefonų „TCL Communication“ gamina visą mobiliųjų įrenginių ekosistemos gamą: planšetinius kompiuterius, dėvimuosius prietaisus, prie interneto prijungtus įrenginius, priedus mobiliesiems įrenginiams, o taip pat tinklo įrangą: maršrutizatorius bei mobiliojo interneto maršrutizatorius.
Vienas iš „Alcatel“ prekinio ženklo išskirtinumų, suteikiančių konkurencinį pranašumą rinkoje – unikalus verslo modelis sujungiantis geriausias dviejų pasaulių savybes: Kinijos gamybinį potencialą su Europos kokybės standartais ir tarptautinės vadybos gebėjimais. „Kadangi skirtingai nei daugelis kitų gamintojų turime savo nuosavą gamyklą Kinijoje, visiškai kontroliuojame visą gaminio ciklą, nuo sukūrimo iki gamybos, nuo dizaino, iki komercializavimo. Mūsų misija demokratizuoti technologijas ir padaryti jas prieinamas kiekvienam“, – sako C. Bourbotte. Be itin efektyvios gamybos, „Alcatel“ ypač daug dėmesio skiria inovacijoms. Pavyzdžiui praėjusiais metais kompanija viena iš pirmųjų rinkoje pristatė išmanųjį telefoną „IDOL 4S“ iškart su virtualios realybės akiniais.
Dėl išskirtinės technologinės kompetencijos ir patirties, „TCL“ jau daugelį metų sėkmingai bendradarbiauja su didžiausiais pasaulio mobiliojo ryšio operatoriais ir visiškai atitinka jų keliamus, aukščiausios kokybės standartus.
Lietuvoje „Alcatel“ įranga prekiauja visi mobiliojo ryšio operatoriai: „Telia“, „Tele 2“ ir „Bitė“. Kompanijos gaminių taip pat galima įsigyti ir stambiausių nepriklausomų prekybos tinklų : „Topo Centro“, Pigu.lt, „Mobili linija“, „Avitela“, „Kesko Senukai“, „Skytech.lt salonuose ar interneto parduotuvėse.