Rinkodaros kanalų analizės ir ataskaitų ruošimo sprendimas „Whatagraph“ liepos mėnesį išleis visiškai naują savo platformos versiją, kuri susidomėjimo jau spėjo susilaukti iš JAV reklamos agentūrų. Startuolis šiemet fiksavo 450 proc. metinį pajamų augimą, „Whatagraph“ vartotojų augimas padidėjo net iki 150 procentų, taip pat įmonė padvigubino savo registruotų klientų bazę. Rezultatai viršijo užsibrėžtus tikslus baigiant paskutinįjį investavimo etapą, per kurį pritraukė ir įsisavino 350 tūkst. eurų investicijų iš privačių užsienio bei Lietuvos verslo angelų.
Nauja „Whatagraph“ platforma bus daugiau orientuota į reklamos agentūrų veiklą, o ne į pavienius asmenis dirbančius su socialiniais tinklais ar internetiniais puslapiais. Atnaujintoje platformoje bus daug dėmesio skiriama komandos komunikacijai bei darbų delegavimui, mat tai ir yra didžiausia problema, su kuria susiduria marketingo specialistai. Taip pat įrankis leis palyginti kelių pasirinktų reklamos kanalų veiklą, jos naudą ir atnešamą pelną bei palikti komentarus prie ataskaitų.
Startuolio „Whatagraph“, kuris savo veiklą vystyti pradėjo 2015 m. balandį, ataskaitas gauna tokie žymus prekių ženklai kaip „Land Rover“, „Jaguar“, „Swatch“, „Pfizer“, „Toshiba“, „Vogue“ ir kt. Taip pat įmonės paslaugos sudomino ir vienas didžiausių reklamos agentūrų Anglijoje „Liquid Silver“ bei Amerikoje „YEAH! Local“.
„Verslininkams ir rinkodaros specialistams dažnai būna sunku išanalizuoti skirtingus duomenis iš tokių platformų kaip „Google Analytics”, „Facebook ads“ ir kt. Be to, didelėse marketingo kompanijose darbo eiga yra sudėtinga ir atima daug laiko. Šio sprendimo tikslas yra ne tik detalizuoti ir vizualizuoti skirtingų komunikacijos kanalų statistiką, bet taip pat supaprastinti visą procesą. Įmonės ne tik sutaupo pinigų, bet ir uždirba daugiau – klientai suprasdami išlaidų poveikį jų reklamos kampanijoms yra 75 proc. daugiau linkę padidinti biudžetą ateinančioms kampanijoms“, – pasakoja vienas iš trijų „Whatagraph” įkūrėjų J. Malinauskas.
Jis skaitmeninės rinkodaros srityje dirbo 8 metus, tad pastebėjo komunikacijos kanalų analizės ir ataskaitų ruošimo įrankio poreikį. Lietuvoje pirmą kartą produktą pristatęs startuolis „Whatagraph“ verslą plečia Olandijoje įkurtoje būstinėje ir jau spėjo patekti į Olandijos greičiausiai augančių ir besivystančių verslo įmonių dešimtuką.
Justas Malinauskas praėjusiais metais su įmone patekęs į TOP 10 startuolių sąrašą Lietuvoje, šiemet jau yra pripažintas vienu perspektyviausių startuolių Baltijos šalyse.
„Whatagraph“ – naudingas ir laiką tausojantis įrankis, kuris padeda greičiau suprasti sudėtingą informaciją - per kelias sekundes iš ne visiems suprantamų „Google Analytics”, „Google AdWords“, „Facebook Ads“, „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“ surinktų duomenų sukuria lengvai suprantamas informacines vizualizacijas. Rinkodaros kanalų analizės vizualizacijos pateikiamos vartotojui suprantama forma, tokiu būdu taupant klientų laiką. Privatūs asmenys sutaupo iki 150 val/mėn, tuo tarpu reklamos agentūros sutaupo net iki 500 val/mėn.