Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos KOMAA gretas papildė du nauji nariai – kūrybinė reklamos agentūra „Clinic 212“ ir skaitmeninė agentūra „digitouch!“. Abi agentūros jau ne vienerius metus sėkmingai veikia ir yra žinomos ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų.
Pasak Jolantos Pupkevičienės „Clinic 212“ partnerės, agentūra visuomet siekė būti aktyvi reklamos rinkos dalyvė, vykdyti socialiai atsakingą veiklą. „Šiandien matome, kad tai įgyvendinti efektyviausia kartu su KOMAA. Tikimės, kad bendromis jėgomis inicijuosime reikšmingų pokyčių, keliant kokybės kartelę ir didinant skaidrumą reklamos verslo srityje.“
„digitouch!“ partneris Andrius Kontrimavičius teigia, kad savo prisijungimu siekia sustiprinti skaitmeninių agentūrų sparną asociacijoje. „Norime prisidėti formuojant bendrą kūrybinių industrijų politiką Lietuvoje tam, kad būtų siekiama sukurti daugiau inovatyvių produktų garsinančių Lietuvą pasaulyje ir taip keltume bendrą paslaugų kokybės supratimą ir standartus rinkoje.“
„Clinic 212“ apyvarta 2016 m. viršijo 1 mln. Eur, ir palyginti su ankstesniais, išaugo 44 %, šiuo metu agentūroje dirba 19 darbuotojų. Šiemet agentūra įvertinta Sidabro „plaktuku“ tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Hammer“ ir Sidabro „strėle“ tarptautiniame reklamos festivalyje Adrenalinas už „King&Mouse“ viskio pakuotės sukūrimą bei ypatingąja Baltąja „strėle“ už geriausią socialinės reklamos idėją.
„digitouch!“ apyvarta 2016 m. siekė 0,87 mln. Eur, ir palyginti su ankstesniais, išaugo 112,5 %. Įmonės 2016 m. įgyvendino projektų 12-oje skirtingų pasaulio šalių ir joje šiuo metu dirba 44 kūrybiniai ir IT specialistai.
Šiuo metu KOMAA Lietuvoje vienija 22 komunikacijos, skaitmenines, viešųjų ryšių kūrybines ir žiniasklaidos planavimo paslaugas teikiančias įmones. KOMAA yra festivalio Adrenalinas organizatorė, Lietuvos Reklamos biuro steigėja ir aktyvi jo narė. KOMAA yra Europos komunikacijos agentūrų asociacijos narė (EACA, angl. European Association of Communications Agencies).