Taivano informacinis portalas „Digitimes“, remdamasis šaltiniais esančiais tarp elektronikos komponentų tiekėjų, praneša, kad kinų bendrovėms „Xiaomi“ ir „Huawei“ nepavyko pasiekti laukiamų rezultatų nešiojamų kompiuterių rinkoje.
Pasak leidinio, „Huawei“ planavo parduoti bent 1 mln. nešiojamųjų kompiuterių „Matebook“, tačiau iš tikrųjų realizuoti pavyko 700 tūkst. vienetų. Kito gamintojo modelis „Xiaomi Air“ gamintojo lūkesčių nepateisino dar labiau: vietoj planuotų 2 milijonų parduota buvo vos 500 tūkstančiai prietaisų.
Nepaisant kuklių pardavimų „Xiaomi“ ir „Huawei“ nesiruošia palikti nešiojamų kompiuterių rinkos, tačiau naujų modelių gamybos užsakymų apimtis žymiai sumažėjo, pažymi leidinio pašnekovai.
Ne taip seniai „Huawei“ pristatė naujus „Matebook“ su 12, 13 ir 15,6 colių ekranais, kainuojančius nuo 900 iki 1900 JAV dolerių. Šių nešiojamųjų kompiuterių gamyba pagal sutartis patikėta Taivano bendrovėms „Pegatron“ ir „Quanta Computer“, tuo tarpu pirmosios kartos „Matebook“ surinkinėjo kinų „Foxconn“.
„DigiTimes“ pažymi, kad ruošdami planus nešiojamų kompiuterių rinkai, „Xiaomi“ ir „Huawei“ daug tikėjosi savo prekės ženklų žinomumo ir didelės patirties Kinijos rinkoje. Tačiau bendrovėms nepavyko pasiekti norimų rezultatų.