Žurnalas „Forbes“ neseniai paskelbė labiausiai vertinamų prekių ženklų 2017 m. šimtuką, kuriame „Huawei“ užėmė 88 vietą pasaulyje. Lyginant su 2016 m., bendrovės prekių ženklo vertė išaugo 9 proc. ir siekė 7,5 mlrd. JAV dolerių. Tarp vertingiausių prekių ženklų „Huawei“ yra vienintelis prekių ženklas iš Kinijos.
„Huawei“ vertė bei įtaka buvo pripažinta ir daugelio kitų gerai žinomų institutų visame pasaulyje. Be to, jog „Huawei“ pateko į „Forbes“ labiausiai vertinamų prekių ženklų 2017 m. sąrašą, bendrovė taip pat buvo įtraukta į dar keletą kitų akredituotų vertinimo sąrašų. 2016 m. spalį bendrovė pateko į „Interbrand“ geriausių pasaulio prekių ženklų šimtuką, kuriame užėmė 72 vietą, ir buvo pripažinta sparčiausiai kylančia technologijų industrijos bendrove bei buvo įtraukta į „Global 500“ reitingą, kuriame vertingiausių prekių ženklų sąraše užėmė 40 vietą. „Global 500“ reitinge „Huawei“, lyginat su praėjusiais metais, šoktelėjo 7 vietomis į viršų.
„Forbes“, sudarydama galutinį šimtuką, įvertino daugiau kaip 200 garsių pasaulinių prekių ženklų. Šiais metais vertingiausiųjų šimtukas paskirstytas tarp 15 šalių, kurių tarpe matomas akivaizdus lyderis – JAV sąraše užima net 56 pozicijas, po jos seka Vokietija (11), Prancūzija (7) ir Japonija (6).
Jau septinti metai iš eilės pirmąją sąrašo vietą užima „Apple“. Finansų sektoriuje įvertinta 13 kompanijų, tarp kurių vertingiausia išrinkta „American Express“, užėmusi 22 vietą. „American Express“ prekių ženklas įvertintas 24,5 mlrd. JAV dolerių. Į sąrašą pateko ir 12 plataus vartojimo prekių ženklų, tarp kurių „Gillette“ buvo įvertinta geriausiai – bendrovei suteikta 28 vieta, o jos prekių ženklas įvertintas 19,2 mlrd. JAV dolerių.
2016 m. bendrovė sulaukė reikšmingo postūmio – didžioji dalis pasaulio vartotojų pripažino „Huawei“ prekių ženklą. Tai sustiprino ir pirmąjį 2017 m. ketvirtį nuolat augę „Huawei“ telefonų pardavimai. Geriausiųjų mokslinių tyrimų institutų, tokių kaip IDC, SA bei „Trendforce“ teigimu, bendrovė užėmė 3 vietą pasaulyje bei 1 vietą Kinijoje pagal išmaniųjų telefonų pardavimus, taip užtikrindama tvirtą poziciją tarptautiniu mastu.
Išskirtinio dizaino „P“ serijos flagmanai bei „Mate“ telefonų serija turėjo didelės įtakos bendrovės augimui pagrindiniame telefonų segmente. „P9“ ir „P9 Plus“ modelio telefonai tapo pirmąja bendrovės flagmanų serija, kurios pardavimai viršijo 12 mln. vienetų. Naujų spalvų „P10“ flagmanams atnešė ir partnerystė su „Pantone“ – žalsva telefono spalva sudomino daugelį vartotojų visame pasaulyje.
„Huawei“, siekdama sukurti stiprų prekių ženklą, pasitelkė aukščiausios pasaulinės klasės rinkodaros išteklius bei inovatyviausius rinkodaros planus. Po „P10“ telefonų serijos pristatymo, „Huawei“ bendradarbiavo su žinomiausiu mados žurnalu „Vogue“ – pradėjo „atkurkime ikoniškas nuotraukas“ su „P10“ kampaniją, kuria buvo siekiama pabrėžti išskirtinę „Leica“ portretų nuotraukų kokybę. Bendrovė taip pat bendradarbiavo su „Saatchi“ galerija – pasauliui buvo pristatyta paroda pavadinimu „Nuo asmenukės iki saviraiškos“, kuria buvo siekiama asmenukes perteikti kaip naują meninės raiškos formą. Šie pasauliniai renginiai ne tik perteikia „Huawei“ prekių ženklo koncepciją, taip pat leidžia stiprinti ryšius su vartotojais bei pajusti jų gyvenimo būdą bei emocijas.