Sparčiai besikeičiančios skaitmeninės technologijos keičia europiečio aplinką ir pačius žmones. Skaitmeniniai įgūdžiai įgalina naudotis šiuolaikinio gyvenimo galimybėmis ir siekti geresnės gyvenimo kokybės. Tai vienas svarbiausių principų, kuriais savo veikloje vadovaujasi organizacija „Telecentre Europe“, kuri šiemet švenčia dešimtmečio jubiliejų ir naują savo veiklos etapą pradeda nauju pavadinimu ALL DIGITAL. Apie organizaciją 2010 m. žinią į Lietuvą atnešė šios organizacijos ilgametė narė asociacija „Langas į ateitį“.
Organizacija ALL DIGITAL atstovauja 250 000 skaitmeninių įgūdžių centrams 32-jose Europos šalyse. Organizacijos tikslinė auditorija yra 170 milijonų žmonių su nepakankamais skaitmeniniais įgūdžiais. ALL DIGITAL veiklos tikslas – padėti žmonėms tobulinti skaitmeninius įgūdžius, kurie būtų naudingi naudojantis internetinėmis paslaugomis bei ieškant darbo. Taip pat pasiekti geresnę gyvenimo kokybę ir būti visaverte šiuolaikinės skaitmeninės visuomenės dalimi.
„Pastaruosius 10 metų vadovavomės strateginiais tikslais. Sparčiai besikeičiančioje skaitmeninėje visuomenėje mūsų organizacija turi neatsilikti ir pasukti naujų iššūkių ir galimybių kryptimi. Dabar turime naują viziją, pagrįstą patirtimi bei žvilgsniu į ateitį. Ji padėtų įveikti dabartinių ir ateities skaitmeninių įgūdžių trūkumą Europoje. Vizija, kuria visi tikime yra naujas mūsų veidas – ALL DIGITAL (iš angl. k. – viskas skaitmeniška)“, – sako ALL DIGITAL vadovė Mara Jakobsone.
Jos teigimu, ši organizacija nuėjo ilgą kelią. 2007 m. maža grupelė skaitmeninės įtraukties lyderių pirmą kartą susitiko Barselonoje pasitarti, kaip pagausinti vietinių ir nacionalinių iniciatyvų bei padidinti skaitmeninį potencialą Europos lygmenyje. Praėjus dešimčiai metų, ši organizacija tapo viena iš pagrindinių skaitmeninių įgūdžių mokymo organizacijų Europoje.
ALL DIGITAL vizija yra ta, jog kiekvienas europietis turėtų galimybę naudotis visomis galimybėmis, kurias sukuria skaitmeniniai pokyčiai. ALL DIGITAL skirta žmonėms, organizacijoms ir bendruomenėms, galinčioms kurti, bendradarbiauti ir augti be skaitmeninių ar socialinių barjerų“, – aiškina ALL DIGITAL vykdantysis direktorius Laurentiu Bunescu.
„Lietuvoje vyksta tie patys procesai, kaip ir visoje Europoje. „Telecentre Europe“, dabar jau ALL DIGITAL, padėjo įsitikinti, kad mes savo šalyje einame teisingu keliu, stengdamiesi pasiekti kiekvieną šalies gyventoją, ypač mažesniuose miesteliuose ir kaimuose. Manau, kad šiandien mūsų misija svarbesnė nei kada nors anksčiau – skaitmeniniai įgūdžiai šiandien aktualūs kaip niekada iki šiol. Dalyvaudami šios europinės organizacijos veikloje turime galimybę pasisemti patirties iš Europos partnerių ir pasidalinti savo geriausiomis praktikomis, kurias įgijome Lietuvoje“, – sako Lietuvoje veikiančios asociacijos „Langas į ateitį“ vadovė Loreta Križinauskienė.
„Džiaugiamės, kad jau daug metų bendradarbiaujame su „Telecentre Europe“, dabar jau ALL DIGITAL, ir dalijamės skaitmeninių įgūdžių ugdymo patirtimi stengdamiesi pasiekti kiekvieną šalies gyventoją, ypač mažesniuose miesteliuose ir kaimuose, – sako Lietuvoje veikiančios asociacijos „Langas į ateitį“ vadovė Loreta Križinauskienė. – Šiandien mūsų misija svarbesnė nei kada nors anksčiau, nes skaitmeniniai įgūdžiai tapo būtini visose gyvenimo srityse.“