Mobiliojo ryšio lyderės „Tele2“ pasiūlyto sprendimo verslui „Mobili stotelė“ paklausa viršijo įmonės lūkesčius. Per šešias savaites šią verslui skirtą inovaciją užsisakė beveik 3 tūkst. klientų. Ypač šį įrankį įvertino pardavėjai, paslaugas savo klientams siūlantys telefonu.
Įmonės pristatyta „Mobili stotelė“ neturi analogų nei Lietuvoje, nei pasaulyje. Paslauga sukurta ir išmėginta per kelerius metus, specialiai „Tele2“ užsakymu. Ji leidžia įmonėms atsisakyti išlaidų tinklo infrastruktūrai ir suteikia galimybę mobiliai naudotis visomis funkcijomis, kurios iki šiol buvo prieinamos tik fiksuotuoju ryšiu.
Deividas Praspaliauskas, „Tele2“ paslaugų pardavimo verslo klientams vadovas, pripažino tikėjęsis gausaus klientų susidomėjimo. Tačiau pirmas mėnuo viršijo visus lūkesčius. „Paslaugos aktualumą pajutome vos pristatę ją savo klientams. Per pirmąsias dienas susidomėjusių buvo jau keli šimtai. Iš klientų atsiliepimų matyti, kad paslauga patraukli dėl mobilumo, paprastumo ir geros kainos“, – sėkmės priežastis vardino D. Praspaliauskas.
Anot jo, didžiausio susidomėjimo sulaukta iš prekybininkų. Efektyviai valdyti savo skambučius, jų trukmę ir turėti galimybę prireikus perklausyti įrašą aktualu savo paslaugas telefonu parduodančioms įmonėms.
„Tele2“ siūlomos naujovės įsirengimui nereikalingos investicijos į tinklo infrastruktūrą, įrangą ar specializuotus telefono aparatus.
Klientai įvertino tai, kad už nedidelį mėnesinį mokestį, siekiantį 8,9 Eur, jie gauna visą IP telefonijos funkcionalumą savo mobiliajame įrenginyje: nuo grupinių skambučių iki galimybės perklausyti pokalbių įrašus, nuo klientų srautus valdyti padedančio interaktyvaus atsakiklio (IVR) iki darbo laiko kontrolės funkcijos ir daugelio kitų.
Lyginant 2016 m. ir 2017 m. pirmojo ketvirčio duomenis, „Tele2“ verslo klientų skaičius augo 9,4 proc. ir sudarė 169,5 tūkst.