Didžiausias Vokietijos maitinimo paslaugų užsakymo verslui startuolis „Lemoncat“ pritraukė 6 mln. eurų investiciją. Lietuvių „NFQ Technologies“ komanda kuria ir vysto startuolio techninę infrastruktūrą. Į „Lemoncat“ šiame etape investavo vienas ankstyvųjų „Spotify“ investuotojų fondas „Northzone“ bei patys NFQ.
„Lemoncat“ yra maitinimo paslaugų užsakymo platforma verslui. Vartotojui tereikia nurodyti miestą, datą, renginio tipą, biudžetą ir tiesiog išsirinkti tinkamiausią tiekėjų pasiūlymą. Vos prieš pusę metų pradėjęs savo veiklą startuolis veikia per 80 Vokietijos miestų ir bendradarbiauja su daugiau nei 400 griežtus kokybės reikalavimus atitinkančių tiekėjų.
„Iki šiol nebuvo galimybių internetu užsisakyti maitinimą verslo renginiams. Vien Vokietijoje šioje rinkoje kasmet išleidžiama 7 mlrd. eurų, todėl neišvengiamai jos procesai kelsis į skaitmeninę erdvę, tik klausimas kada. NFQ indėlis buvo milžiniškas, kad galėtume atsidurti šio virsmo priešakyje“, – sako Doreen Huber, „Lemoncat“ įkūrėja ir vadovė.
Per antrąjį investicijų pritraukimo etapą „Lemoncat“ pritraukė 6 mln. eurų, o bendra investicijų suma siekia 9 mln. eurų. NFQ į jį investavo tiek šiame, tiek praėjusiame etapuose.
„NFQ Technologies“ komanda rūpinasi ir plėtoja „Lemoncat“ techninę infrastruktūrą. „Šis projektas sudėtingas ne tik techniškai – tai nauja ir gana specifinė verslo sritis internete, todėl tipinis el. komercijos procesų modelis nevisiškai tinka. Kuriant naujų verslo procesų automatizavimą technologijos yra svarbu, tačiau daug svarbesnis ir lemiamas faktorius yra jas kuriantys žmonės. Vienas iš sėkmės recepto ingredientų, nulėmusių mūsų ir „Lemoncat” sėkmingą bendradarbiavimą, buvo greitas profesionalios ir specifinių žinių turinčios komandos subūrimas, bei galimybė greitai ją auginti. Nors tai ir nauja sritis, tačiau konkurencija joje auga akyse, tad greitis ir ankstesnis nei spės konkurentai rinkos dalies užėmimas yra labai svarbu ilgalaikei sėkmei ir tolesniam augimui“, – teigia Paulius Insoda, „NFQ Technologies“ vadovas.
„Lemoncat“ – antras „NFQ Technologies“ projektas, šiemet pritraukęs investicijas. Vasario mėnesį Malaizijoje veikiantis itin populiarus maisto pristatymo startuolis „dahmakan” pritraukė 1,3 mln. JAV dolerių. Taip pat tokiu pat modeliu buvo vystyti ir investicijas pernai pritraukė didžiausia pasaulyje atostogų būsto nuomos meta-paieškos platforma „HomeToGo“ (20 mln. JAV dolerių), logistikos partnerių paieškos platforma „Fleet“ (4 mln. JAV dolerių), prekių pristatymo platforma „ShipBob“ (4 mln. JAV dolerių) ir kiti.