Per pirmąjį 2017 metų ketvirtį „Huawei“ Vartotojų verslo grupės parduotų išmaniųjų telefonų skaičius pasiekė 34,55 mln. vienetų – net 21,6 proc. daugiau nei prieš metus. Išmaniųjų telefonų rinkos dalis per pastarąjį ketvirtį išaugo 9,8 proc., o tai sustiprino „Huawei“ poziciją pasaulio išmaniųjų telefonų pardavėjų trejetuke.
„Bendrovės produktams bei prekės ženklui įgyjant vis didesnį pripažinimą visame pasaulyje, „Huawei“ Vartotojų verslo grupės įtaka 2017 m. pirmąjį ketvirtį dar labiau išaugo“, – sako Richardas Yu, „Huawei“ Vartotojų verslo grupės generalinis direktorius.
Per metus bendrovės išmaniųjų telefonų pardavimų apyvarta 52 šalyse išaugo daugiau kaip 50 proc., o 32 iš šių šalių – daugiau kaip 100 proc. Kinijoje ir Europoje „Huawei“ parduotų išmaniųjų telefonų skaičius atitinkamai išaugo 20 proc. ir 15 proc. Tuo tarpu Pietryčių Azijos ir Pietų Ramiojo vandenyno šalyse išmaniųjų telefonų apyvarta didėjo daugiau kaip 70 proc.
Reikšmingas augimas išmaniųjų telefonų pardavimuose pasiektas ir aukštos klasės telefonų sektoriuje. Šių metų pirmąjį ketvirtį, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, vidutinės ir aukštos klasės išmaniųjų telefonų, kainuojančių 2 000 Kinijos juanių (daugiau nei 300 JAV dolerių), pardavimų dalis išaugo 11 proc. Teigiamas rezultatų augimas turėjo įtakos bendrovės pasaulinio prekės ženklo augimui bei žinomumo didinimui.
Tarptautinės rinkos tyrimų bendrovės „GFK“ duomenimis, 2017 m. vasarį bendrovei „Huawei“ priklausė 9,7 proc. pasaulinės aukštos klasės 500 JAV dolerių ar brangiau kainuojančių išmaniųjų telefonų rinkos, o 9 šalyse, įskaitant Kiniją, Ispaniją, Italiją, Tailandą, Malaiziją, Pietų Afriką, Lenkiją ir kitas svarbias rinkas, ši dalis pasiekė 10 proc.
Šių metų vasario 26 d. visam pasauliui pristatytas ir daugiau nei 30-yje šalių šiuo metu parduodamas „Huawei P10“ flagmanas dėl savo neįtikėtinų fotografavimo galimybių darosi vis populiaresnis tarp vartotojų visame pasaulyje. Nuo jo neatsilieka ir „Huawei P9“ ir „P9 Plus“ modelio telefonai, kurių pardavimai taip pat pasiekė įspūdingų rezultatų aukščiausios klasės telefonų segmente.
„Huawei“ taip pat pavyko pagyvinti ir vangią planšetinių kompiuterių apyvartą pasaulio rinkoje. Bendrovės planšetinių kompiuterių pardavimai stipriai išaugo ir verslo, ir privačių klientų sektoriuje, o šių kompiuterių apyvarta per metus padidėjo daugiau kaip 70 proc.
„Huawei“ Vartotojų verslo grupė ateityje dėmesį skirti ketina vartotojų aptarnavimo kokybės gerinimui bei žada aktyviau dalyvauti pardavimo kanalų, mažmeninės prekybos, prekės ženklo kūrimo, rinkodaros, klientų aptarnavimo ir kitų sričių veikloje, siekdama aktyviai racionalizuoti veiklą ir didinti bendrą klientų pasitenkinimą. Tuo tarpu „Huawei“ Vartotojų verslo grupė toliau kurs dirbtinio intelekto (DI) produktus ir diegs kitokias naujoves, kurios suteiks vartotojams įdomių potyrių, o bendrovei „Huawei“ – galimybę įsitvirtinti tarp besivystančių technologijų lyderių ir tapti naudotojų iš viso pasaulio mėgstamu kultūrinių technologijų prekės ženklu“, – teigia Richardas Yu, „Huawei“ Vartotojų verslo grupės generalinis direktorius.