Automobilių gamintoja „Jaguar Land Rover“ didina investicijas į duomenų analitikos įrankius. Šiuo metu kompanija į savo veiklą integruoja „Google“ duomenų saugyklą „Big Query“, taip pat padvigubino naudojamų duomenų vizualizacijos sprendimo „Tableau“ licencijų skaičių.
Kompanija siekia naudoti daugiau verslui pritaikytos ir lengvai naudojamos analitikos, kai analizuoti duomenis gali patys vadovai ar darbuotojai, ne vien duomenų analitikos ekspertai. Tai svarbu tokiai sparčiai augančiai įmonei, kaip „Jaguar Land Rover“ – šiuo metu automobiliai gaminami penkiose šalyse, kompanijos padaliniuose dirba per 45 tūkstančius darbuotojų.
Pasak kompanijos vyresniojo analitikos vadovo Clive Benfordo, darbuotojams suteikiama prieiga prie „Tableau“ duomenų vizualizacijos valdymo skydelių su tikslu demokratizuoti duomenų analitiką visoje organizacijoje. „Duomenų vizualizacija panaikina atotrūkį tarp analitiko ir galutinio vartotojo – nebereikia galvoti, kaip turi veikti analitika, tiesiog analizuoji duomenis skirtingais pjūviais ir ieškai to, ką nori sužinoti“, – pasakoja C. Benfordas.
Nepaisant patogių naudoti analitikos įrankių, „Jaguar Land Rover“ šiemet planuoja pasamdyti dar 40 šios srities specialistų, įskaitant duomenų inžinierius, analitikos architektus ir duomenų mokslininkus. Pasak C. Benfordo, duomenų analitika nėra skirta taupyti lėšas – ji padeda atrasti naujas galimybes, kurios ne tik didina pelną, bet ir užtikrina įmonės sėkmę.