Augantis klientų skaičius ir mobilaus interneto vartojimas pirmąjį šių metų ketvirtį kėlė mobiliojo ryšio lyderės „Tele2“ finansinius rezultatus. Pajamos, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo 13,6 proc. ir siekė 47,1 mln. eurų.
EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) marža buvo 35,3 proc. Tai sudarė 16,4 mln. eurų, 8,1 proc. daugiau nei prieš metus.
Buvo užfiksuotas ir 4G duomenų vartojimo rekordas. Per pirmuosius tris 2017 m. mėnesius operatoriaus klientai sunaudojo 11 397 TB (terabaitus) duomenų – net 3 kartus daugiau nei tuo pačiu laiku praėjusiais metais. Tai – kol kas didžiausias mobilių duomenų suvartojimo šuolis, nuo „Tele2“ 4G paslaugų tiekimo pradžios (siūlyti pradėta 2015 m. pirmą ketvirtį – red. past.). Šie rezultatai tik dar kartą įrodo, kad 4G internetas tampa iš tiesų masinio vartojimo paslauga.
„Mūsų prioritetas yra klientai. Todėl mes ir toliau savo versle diegiame inovacijas, tobuliname paslaugų kokybę ir darome viską, kad užtikrintume palankiausius pasiūlymus žemiausiomis kainomis. Metus pradėjome labai sėkmingai, tai įrodo ir toliau augantys kompanijos veiklos rezultatai“, – komentavo Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Anot P. Masiulio, prie pajamų augimo svariai prisideda ir verslo klientų segmento didėjimas, kuriam įtakos turėjo papildomos paslaugos. Per praėjusį ketvirtį „Tele2“ verslo klientų segmentas augo beveik 10 proc. Bendrovė papildomų paslaugų verslui pasiūlą išplėtė pristačiusi įmanų ir analogų šalyje ir pasaulyje neturintį sprendimą pardavimus vykdančiam verslui „Mobili Stotelė“ bei judrius darbuotojus efektyviau valdyti padedančią paslaugą „Tasker“.
Investicijas „Tele2“ skyrė 4G/4G+ tinklo plėtrai ir ryšio paslaugų kokybei bei bazinių stočių įrengimui. Per šį ketvirtį tam skirta 2,95 mln. eurų. Bendras 4G/4G+ ryšio bazinių stočių skaičius pasiekė 1120, nuo naujų metų pastatyta net 90.
Taip pat augo ir įprastų mobiliojo ryšio paslaugų vartojimas – šį ketvirtį iš viso prakalbėta net 1031 mln. minučių. Tai yra net 8 mln. min. daugiau nei praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu. Greituoju 4G internetu gali naudotis 99 proc. šalies gyventojų. Prie tokio paties padengimo artėja ir dar spartesnis 4G+ internetas. Jis prieinamas jau 77 proc. gyventojų.
Vis didesnę dalį „Tele2“ klientų naudojamo interneto sudaro 4G technologijos duomenys. 2017 m. kovą šie duomenys sudarė 83,64 proc. Praėjusių metų tą patį mėnesį šis rodiklis buvo dvigubai mažesnis – 40,86 proc. Tai reiškia, kad kuo toliau, tuo daugiau žmonių, ir tuo dažniau naudojasi greitesniu bei kokybiškesniu internetu. Patogesnis, greitesnis ir kokybiškesnis naršymas lemia, kad išmaniuosiuose telefonuose naršoma daugiau, vis dažniau dėmesio susilaukia duomenims imlios paslaugos, pavyzdžiui, vaizdo transliacijos ar internetiniai žaidimai. Iš viso „Tele2“ paslaugomis dabar naudojasi 1,77 mln. vartotojų, 0,9 proc. daugiau nei tuo pat metu pernai. Verslo klientų skaičius pasiekė 169,5 tūkst. ir yra 9,4 proc. didesnis nei tuo pat metu pernai.