Šiandien internete galime rasti praktiškai viską – nuo statybinių prekių iki patarimų kaip sodinti vaismedžius. Įmonės vis dažniau perka reklamą tokiose platformose kaip „Google“, investuoja į komunikaciją socialiniuose tinkluose bei pradeda atrasti turinio marketingo teikiamus pranašumus, kitaip tariant, stengiasi visais kanalais pasiekti savo potencialius pirkėjus. Todėl įmonės, siekiančios efektyviausio rezultato už tinkamą kainą, turi naudoti joms didžiausią naudą atnešančias priemones.
Konkurencijos tarp bendrovių virtualioje erdvėje augimą didele dalimi sąlygoja nuolat didėjantis vartotojų skaičius. TNS tyrimų duomenimis, per metus vidutinio amžiaus Lietuvos gyventojų, kasdien besinaudojančių internetu, skaičius paaugo dešimtadaliu.
„Kadangi beveik visi žmonės informacijos apie prekes ir paslaugas pirmiausia ieško internete, įmonės turi skirti didelį dėmesį šiam komunikacijos kanalui“, – mano UAB „Visa Info“ direktorė Agnė Šimėnaitė. „Visa Info“ – tai informacinė svetainė internete, kuri suteikia galimybę įmonėms talpinti straipsnius apie savo veiklą, prekes, akcijas bei specialistų patarimus.
A. Šimėnaitės teigimu, internete didžiausią naudą įmonėms gali duoti straipsniai, kurie yra įdomūs informacijos ieškantiems žmonėms ir kuriuos puikiai „nuskaito“ internetinės paieškos sistemos: „Jei mes „Google“ paieškoje ieškome informacijos, pavyzdžiui, apie tvoros montavimą, rasime aktualius patarimus, kaip tai teisingai atlikti. Didelė tikimybė, kad tokiu straipsniu susidomėjęs žmogus nusipirks jam reikalingas priemones iš patarimus publikavusios įmonės, todėl šis būdas sulaukia vis daugiau susidomėjimo iš bendrovių“.
Žinoma, vien patalpinus „sausą“ tekstą tikėtis didelės sėkmės būtų naivu. „Jis turi atitikti tam tikrus kriterijus, kad paieškos sistemos jį geriau „nuskaitytų“, todėl jų parašymą yra geriausia patikėti tai išmanantiems žmonėms“, – sako A. Šimėnaitė.
Pašnekovė pabrėžia, kad straipsniai apie įmonės prekes ir paslaugas neturėtų būti vienintelis įmonės komunikacijos būdas, jei norima pasiekti geriausių rezultatų. Taip pat svarbu turėti tinkamai sutvarkytą internetinę svetainę, optimizuoti jos vidinį ir išorinį SEO, su savo tiksline auditorija komunikuoti socialiniuose tinkluose.
Naudojimasis internetu išmaniuosiuose telefonuose taip pat auga sparčiu tempu, tad tikslinga šią tendenciją panaudoti savo naudai. Per metus, remiantis TNS atliktu tyrimu, vidutinio amžiaus gyventojų, besinaudojančiu išmaniaisiais įrenginiais, skaičius išaugo 13 procentų. Dėl šios priežasties bendrovės, norinčios, kad straipsniai pasiektų kuo platesnę auditoriją, juos turėtų publikuoti svetainėse, kurios prisitaiko prie mobiliųjų įrenginių.
Tad įmonių, komunikuojančių internete, sėkmės formulė yra gana paprasta – stengtis iš konkurentų išsiskirti originalais, aktualiais straipsniais ir patarimais bei rūpintis reklama įvairiuose medijų kanaluose.