Pirmasis mobiliojo ryšio lyderės bendrovės salonas, sukurtas įtraukus bendrovės klientus, duris atvėrė Šiauliuose.
„Kurdami naują salonų koncepciją nusprendėme pasielgti netradiciškai. Salonai skirti visų pirma klientams, todėl darbą pradėjome ne formuluodami užduotį dizaineriams, o paklausdami žmonių nuomonės. Rezultatai pranoko mūsų lūkesčius“, – pasakojo Indrė Kontrimienė, prekybos marketingo vadovė.
Bendrovė salonų koncepciją kūrė pasitelkusi mąstymo modeliavimo (angl. „design thinking“) kūrybinį metodą, kuomet svarbiausias dėmesys skiriamas paslaugą naudosiančio žmogaus patogumui. Pasaulyje šis metodas gyvuoja jau daugiau nei dešimtmetį, juo naudojasi garsių įmonių – IBM, „Mozilla“, „Air BnB“ ir kitų – kūrėjai.
Darbas prasidėjo netradiciniu tyrimu: atsitiktinai atrinkti žmonės, atstovaujantys įvairias sociodemografines grupes, buvo kviečiami apsilankyti ankstesnės koncepcijos salonuose. Vėliau, giluminiuose interviu ir specialiose darbo grupėse su įmonės darbuotojais, klientai apibūdino savo patirtį ir dalijosi įspūdžiais apie tai, kas jiems patiko ir ką verta tobulinti.
Rezultatas – naujos koncepcijos „Tele2“ salonas, įsikūręs Šiaulių „Akropolyje“, yra itin erdvus, jame įrengti žemesni, žmonėms su judėjimo negalia aptarnauti pritaikyti stalai.
Laukdami savo eilės, vartotojai gali patogiai įsitaisyti poilsio zonose: tai ypač patogu vyresnio amžiaus žmonėms.
Naujosios koncepcijos dalis – išmaniosios kainų etiketės. Visų išmaniųjų įrenginių ekranuose pirkėjai iš karto mato kainą, techninius duomenis ir kitas turimas modelio spalvas. Atradę patinkančią sau prekę klientai iškart galės apie ją sužinoti daugiau ir išsirinkti paprasčiau.
Eilių valdymo sistema buvo patobulinta atsižvelgiant į vartotojų poreikius: trumpos konsultacijos užsukę klientai bus nukreipiami į spartesnio aptarnavimo kasas. Gavę aptarnavimo numerį klientai galės pasirinkti, kaip nori praleisti savo laukimo minutes: apžiūrinėdami įrangą ir aksesuarus, ilsėdamiesi poilsio zonose ir net klausydami muzikos ar kraudami savo asmeninį telefoną.
Dar viena naujovė – labiausiai skubantys vartotojai visus salone parduodamus telefonus gali nusipirkti ne tik kasoje, bet ir internetu. Be to, internetu perkantys galės pasirinkti, ar nori prekę gauti į namus, ar atsiimti ją salone.
Naujos koncepcijos parduotuvėje taip pat galima įsigyti „Tele2” siūlomas paslaugas namams – namų internetą su jam skirtu modemu bei daugiau sužinoti apie sparčiai populiarėjančią „Viaplay“ paslaugą.
Šiuo metu „Tele2“ valdo 71 verslo ir privačių klientų aptarnavimo salonų, kuriuose dirba 300 darbuotojų. Bendrovės paslaugomis naudojasi 1,77 mln. klientų.