Kaune darbą pradėjo pagrindinis „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo centras. Tai pirmasis tokio tipo centras Lietuvoje.
Partizanų g. 15A įsikūręs naujasis Verslo klientų aptarnavimo centras aptarnaus verslo klientus visoje Lietuvoje. Sprendimą jį atidaryti Kaune lėmė gera darbuotojų pasiūla šiame mieste, ir bendrovės nuostata, kad pagrindines organizacijos struktūras verta steigti nebūtinai sostinėje.
Memorandumą dėl bendradarbiavimo steigiant naujas darbo vietas „Tele2“ su Kauno miestu sudarė dar šių metų sausį. Jį pasirašė „Tele2“ generalinis direktorius ir Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis.
„Verslo klientų skaičius nuolat auga, ir jį toliau didinsime konkuruodami paslaugų kaina, kokybe ir inovacijomis. Suprantama, klientams turime skirti daugiau dėmesio, todėl nusprendėme plėstis ir atidaryti naują Verslo klientų aptarnavimo centrą. Kaune lengvai radome puikių darbuotojų, įdarbinome 20 specialistų komandą. Esu labai patenkintas, kad paslaugas iškart pradėsime teikti pilnu pajėgumu“, – sakė Ignas Brazdauskas, „Tele2“ klientų aptarnavimo ir analizės departamento direktorius.
Naujajame Verslo klientų aptarnavimo centre klientai bus aptarnaujami telefonu, darbuotojai taip pat atsakinės į klientų klausimus, užduotus „Tele2“ savitarnos sistemoje. Iš čia bus teikiama informacija apie telefonų taisymą ir eigą bei kiti klientams aktualūs klausimai.
Iki šiol paslaugos buvo teikiamos per tarpininką – išorinę klientų aptarnavimo paslaugas teikiančią įmonę. Atidarius naująjį verslo klientų aptarnavimo centrą visi verslo klientai bus aptarnaujami tiesiogiai, todėl tikimasi, kad tai užtikrins sklandesnį klientų aptarnavimą ir dar aukštesnę aptarnavimo kokybę.
Šiuo metu Kaune veikia 5 privačių „Tele2“ klientų aptarnavimo salonai ir 1 verslo klientų salonas.
2016 metais ypač augo „Tele2“ verslo klientų skaičius. Jis per metus padidėjo 13,6 proc. ir sudaro 165,6 tūkstančio.