Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ pajamos trečiąjį šių metų ketvirtį pasiekė 156 mln. litų ir, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 6,1 procento. Šių metų liepos – rugsėjo mėnesiais bendrovės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, amortizaciją ir nusidėvėjimą (EBITDA) buvo 47 mln. litų. Palyginti su tuo pačiu 2005 metų rezultatu, jis padidėjo 42,9 procento.
Susumavus trijų šių metų ketvirčių rezultatus, „Bitės Lietuva“ pajamos siekė 432,5 mln. litų ir buvo 11,7 proc. didesnės nei per tą patį laikotarpį 2005 metais. Bendrovės EBITDA šių metų sausio – rugsėjo mėnesiais, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, buvo 37,4 proc. didesnė ir siekė 106,2 mln. litų. Per tris šių metų ketvirčius bendrovės investicijos buvo 73,1 mln. litų.
„Lietuvos telekomunikacijų rinkai vis labiau stabilizuojantis, „Bitės“ rezultatai ir toliau rodo augimą, kurį lėmė naujovių ir paslaugų aktualumas, klientų galimybių plėtra. Užtikrindami savo klientams sparčiausią - iki 3,6 Mbps greičio - mobilųjį internetą net 11-oje šalies miestų, ir toliau orientuosimės į pažangias šios srities naujoves, keičiančias gyvenimo ir darbo kokybę“, – sakė „Bitė Lietuva“ grupės generalinis direktorius Maarten van Engeland.
Trečiąjį ketvirtį aktyvių klientų skaičius „Bitės Lietuva“ tinkle buvo 1,8 milijono ir, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo beveik 27 procentais. Iš jų 96,5 tūkst. sudarė klientai, kurie naudojosi „Bitė Lietuva“ tinkle esančių kitų mobiliojo ryšio teikėjų paslaugomis.
M. van Engeland teigimu, kaip ir iki šiol, prioritetą „Bitė“ teiks itin spartaus mobiliojo interneto paslaugų plėtrai. Šių metų birželį pirmoji Lietuvoje ir viena pirmųjų Europoje pristačiusi sparčiausią mobilųjį internetą HSDPA ryšiu, kurio greitis siekia iki 3,6 Mbps, „Bitė“ ir toliau aktyviai investavo į jo tinklą. Spalio mėnesį bendrovė jau buvo išplėtusi HSDPA ryšio tinklą Lietuvoje iki 11 miestų – tai plačiausias HSDPA tinklas rinkoje.
Pasak M. van Engeland, siekdama geriausiai aptarnauti klientus Baltijos šalyse, trečiąjį ketvirtį „Bitė“ įgyvendino išskirtinės apimties klientų duomenų ir apskaitos sistemų modernizavimo projektą. Tai leis pasiūlyti ne tik naujų, į individualius klientų poreikius orientuotų paslaugų, bet ir suteiks galimybes operatyviau aptarnauti klientus, išplėsti elektroninės savitarnos funkcionalumą. Be kitų naujovių, jau atnaujintas sąskaitų formatas, kurios klientams tapo aiškesnės.
„Bitė“ pristatė ir daugiau rinkai aktualių paslaugų. Tarp jų – į telefonus perkeltas didžiausias reklamos skelbimų laikraštis „Alio reklama“, daugiau kaip 300 kaimo turizmo sodybų katalogas, atnaujinta paslauga „Locator.lt“.
Šių metų rugsėjo 15 dieną sėkmingos veiklos pirmuosius metus „Bitė“ Latvijoje paminėjo pristatydama paslaugas verslui ir tokiu būdu pradėdama teikti pilną paslaugų spektrą. „Bitės grupei“ priklausančios bendrovės „Bite Latvija“ pajamos šių metų trečiąją ketvirtį buvo 1,81 mln. eurų (6,25 mln. litų) ir, palyginti su antruoju šių metų ketvirčiu, išaugo 50 procentų. Bendrovės klientų skaičius viršijo 174 tūkstančius. Nuo veiklos pradžios „Bite Latvija“ investicijos į tinklo, klientų aptarnavimo salonų plėtrą ir paslaugų kūrimą viršijo 25 mln. eurų (87 mln. litų).
Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Bitė Lietuva“ ir toliau išlieka lyderė numerio perkėlimo paslaugos srityje. Antrojo šių metų ketvirčio pabaigoje į „Bitės Lietuva“ tinklą numerius perkėlė net 49,6 tūkstančiai arba beveik 55,5 procentai visų šia galimybe pasinaudojusių šalies mobiliojo ryšio klientų.