Kinijos gamintojų išmanieji telefonai anksčiau buvo ir daugeliu atvejų tebėra laikomi prieinama alternatyva stambiausių tarptautinių prekių ženklų prietaisams. Būtent dėl žemos kainos ir gerų charakteristikų daugelis įmonių ne tik išliko konkurencinėje aplinkoje, bet ir sugebėjo užsitarnauti gerą vardą. Prie pastarųjų įmonių šiuo metu galima priskirti „Xiaomi“ ir „Meizu“.
Tačiau yra tokių kiniškų kompanijų, pvz. „Oppo“, „Vivo“ ir „Huawei“, kurių išmaniųjų kaina jau tapo panaši į „Samsung“, LG ir kitų žinomų prekių ženklų produktų kainą. Be to, laikas, kai Kinijos gamintojai masiškai kopijuodavo „Apple“ ir „Samsung“ telefonus, jau traukiasi į praeitį, ir daugelis iš jų novatoriškus sprendimus sugeba pasiūlyti anksčiau už konkurentus iš kitų šalių. Gaila, bet tuo pat metu palaipsniui didėja kiniškų produktų kaina.
Pasak „Strategy Analytics“ specialistų, kiniškų išmaniųjų vidutinė kaina praėjusių metų trečiąjį ketvirtį buvo 184 doleriai, o tai jau arti už „Samsung“ ir kitų tarptautinių prekinių ženklų vidutinio lygio modelius prašomos sumos.
Aukščiau esančiame grafike pilka juosta rodo kiekvienos bendrovės išmaniųjų telefonų vidutinę kainą 2015 metais, o trys mėlynos juostos atspindi pirmojo, antrojo ir trečiojo 2016 m. ketvirčių gamintojo prašomą vidutinę kainą. Pirmoje eilutėje matome „Apple“, kurios vidutinė vieno įrenginio kaina praėjusių metų trečiąjį ketvirtį buvo 617 $. Antroje vietoje su 222 $ randame „Samsung“, o trečioji pozicija su mažu atsilikimu (218 $) atiteko kinų „Vivo“. Toliau seka pastarosios bendrovės „tėvynainės“ „OPPO“ ir „Huawei“.
Kol kas per anksti tvirtinti, kad kiniški išmanieji telefonai netrukus nebebus pigūs, tačiau pastaraisiais metais ši tendencija ryškėja tarp stambių gamintojų.