Viena didžiausių Europoje interneto rinkodaros sprendimų kompanijų „TradeDoubler“ paskelbė 2006 m. III ketv. finansinius duomenis. Jie rodo, kad kompanijos pajamos, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo 54 proc. bei pasiekė 426,9 mln. Švedijos kronų (maždaug 159,6 mln. litų).
„Per šį laikotarpį „TradeDoubler“ toliau stiprino pozicijas rinkoje ypatingą dėmesį kreipdama į produktų bei naujų rinkų plėtrą. Ypač esame patenkinti augimu Vidurio ir Rytų bei Vakarų Europoje“, - sakė Martinas Henricsonas (Martin Henricson), „TradeDoubler“ Vykdantysis direktorius.
Lyginant su 2005 m. III ketv., šiemet „TradeDoubler“ pelnas prieš mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją išaugo 51 proc. nuo 79,3 mln. SEK (2,97 mln. litų) iki 119,7 mln. SEK (44,6 mln. litų). Pelnas iš pagrindinės veiklos pasiekė 79 mln. SEK (29,5 mln. litų), o pelnas po mokesčių 43,1 mln. SEK (16,1 mln. litų). Išlaidos susijusios su akcijų opcionais veiklos pelną sumažino 2,2 mln. SEK (822,6 tūkst. litų). Vienos akcijos pelningumas (skaičiuojant visas akcijas) sudarė 1,51 SEK (0,56 lito).
Europos „TradeDoubler“ tinklas veikia 16-oje ES šalių. Per mėnesį kompanija vidutiniškai sukuria 1,1 mln. internetinių užsakymų ir pardavimų, kurių vertė siekia 100 mln. eurų. Lietuvoje tinklui atstovauja UAB „TradeDoubler“, kurios paslaugomis naudojasi daugiau nei 50 įmonių, tarp jų - AB „TEO LT“, UAB „Omnitel“, UAB „Nordea Bank“, UAB „BMS“ ir kitos.