„LG Electronics“ (LG) žengia į skaitmeninių sprendimų rinką ir ISE parodoje pristatys visiškai naujus produktus, skirtus „Verslai – verslui“ (angl. B2B) sektoriui. Paroda vyks vasario 7–10 dienomis Amsterdame. LG pristatys OLED lankstų atvirą rėmą, OLED televizorių stikle, Ultra siaurą LCD ekraną, kuris idealiai tiks demonstracijoms, interaktyvioms veikloms bei daugeliui kitų sprendimų.
OLED lankstus atviras rėmas užtikrina platesnį matymo kampą, itin gilias ir realistiškas spalvas ir savo inovatyvumu išsiskiria iš kitų. Kadangi OLED ekranai yra ploni ir lankstūs, OLED lankstus atviras rėmas leidžia vartotojams keisti įrenginio kampą, tiek kraštovaizdžio, tiek portretiniu režimu.
Kiti OLED sprendimai – 65 colių dvigubo vaizdo lenktas OLED. Ekranas sujungtas iš aštuonių dalių, o lenktas OLED ekranas užtikrina puikų vaizdą iš bet kurio kampo. Visi ekranai palaiko 4K Ultra HD vaizdo kokybę, turi įdiegtą 128 GB vidinę atmintį ir puikias UHD garso kolonėles, taigi papildomai nereikia kompiuterio ar muzikos grotuvo. OLED stiklinis stendas – idealus pasirinkimas galerijose, parduotuvėse, ten, kur reikia subtilaus interjero akcento ir puikios vaizdo kokybės. Ekraną – stendą galima tiek statyti, tiek kabinti, todėl jo pritaikymas itin platus.
Parodoje LG taip pat pristatys 65 ir 55 colių OLED vaizdo sienos sprendimą, kurioje galima sukurti begalę įvairių konfigūracijų. Parodos lankytojai galės vietoje įsitikinti ir išbandyti šį technologinį sprendimą.
Didžiausias LG pristatomas ekranas – 88 colių Ultra plonas ekranas, kurio kraštinių santykis yra 32:9, o išskirstytas ekranas gali suteikti dar daugiau svaiginančios patirties. Du 49 colių ekranai, sujungti šonais, yra tobulas sprendimas verslo sektoriui ar klientų aptarnavimo sektoriui.
„OLED lankstus atviras rėmas ir Ultra plonas LCD ekranas parodo, kad inovacijos kasdien juda pirmyn, o mes kurdami aukščiausios kokybės sprendimus, galime pasiūlyti geriausius sprendimus verslo segmentui“, – sakė Kwon Soon-hwang, „LG Home Entertainment“ Informacinių ekranų skyriaus vadovas.