Šiandien „Teo“, „Omnitel“ ir „Baltic Data Center“ tampa viena įmone. „Telia Lietuva“ – #visakotinklas – iš vienų rankų teiks telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas.
„Metus trukęs bendrovių susijungimas į „Telia“ – daugiau nei įmonių integracijos pabaiga. Tai yra technologijų apjungimo pradžia, kurios reikia ateities paslaugoms kurti. Taip galėsime realizuoti dar daugiau idėjų. Į vieną, visą ko tinklą sujungiame viską, ko reikia žmonėms ir verslui. Ten, kur jiems to reikia – nuo namų iki darbo, nuo Parnidžio kopos iki Medininkų pilies“, – sako Kęstutis Šliužas, „Telia Lietuva“ vadovas.
„Telia Lietuva“ teiks daugiausiai telekomunikacijų, IT ir TV paslaugų iš vienų rankų Lietuvoje. Tokių, vienu vardu veikiančių integruotų telekomunikacijų bendrovių, pasaulyje dar yra nedaug, o Baltijos jūros regione – tik Vokietijoje ir Estijoje.
„Planuojame, kad pradėjus masiškai diegti 5G technologiją mūsų šviesolaidžio ir mobiliojo ryšio tinklai leis sukurti visiškai naujos kokybės skaitmeninę aplinką. O tai reiškia technologinę revoliuciją versle, namų ir darbo aplinkoje“, – sako K. Šliužas.
„Telia Lietuva“ sukurta prie „Teo“ prijungiant „Omnitel“ ir „Baltic Data Center“, tuo pačiu pakeičiant veiklą tęsiančios bendrovės pavadinimą. Šiandien registruojamas bendrovės pavadinimas – „Telia Lietuva“, AB. Tačiau kasdieniuose tekstuose, kurie nėra formalūs dokumentai, bendrovės pavadinimas bus rašomas paprastai – „Telia Lietuva“ arba tiesiog „Telia“.
„Teo“, „Omnitel“ ir „Baltic Data Center“ prekių ženklai ir įmonių pavadinimai ateityje nebus naudojami. „Telia Lietuva“ savo paslaugoms naudos pagrindinį – „Telia“ prekės ženklą.
Paslaugų sąlygos klientams nesikeičia, anksčiau sudarytų sutarčių persirašyti nereikia.
Visoje Lietuvoje su „Telia“ prekės ženklu veikia 70 klientų aptarnavimo salonų. Privatūs klientai telefonu aptarnaujami numeriu 1817, o verslo – 1816.