Trečiadienį dėl telekomunikacijos bendrovės „Teo“ susijungimo su „Omnitel“ ir „Baltic Data Center“ pastebi tinklo sutrikimai.
„Omnitel“ vartotojai praneša, kad negali naudotis kai kuriomis paslaugomis, pavyzdžiui, elektroniniu parašu. Paslauga esą stringa.
Bendrovės atstovai informuoja, kad tinklo trikdžiai atsirado dėl bendrovių susijungimo. Nuo šiol visos trys įmonės vadinsis vienu bendru pavadinimu „Telia Lietuva“ (arba tiesiog „Telia“).
Apie sutrikimus tinkle praneša ir „Sodra“.
„Šiuo metu dėl „Omnitel“ infrastruktūros sutrikimų su „Omnitel“ el. parašu nėra galimybės nei prisijungti, nei pasirašyti elektroninių dokumentų. UAB „Telia“ šalina sutrikimus“, – rašoma „Sodros“ pranešime.
Klientams teks apsiprasti, nes daugiau „Teo“, „Omnitel“ ir „Baltic Data Center“ prekių ženklai bei įmonių pavadinimai nebus naudojami.