CNBC, informacijos šaltiniu nurodydama analitinę agentūrą „Counterpoint“, praneša, kad pirmą kartą per pastaruosius penkerius metus populiariausiu Kinijoje išmaniųjų telefonų modeliu netapo „iPhone“. 2016 metais kinų geriausiai perkamų „Apple“ išmaniuoju buvo „iPhone 6S“, kurio buvo parduota 12 milijonų vienetų. Šį amerikiečių modelį populiarumu gerokai pranoko vidutinio lygio segmento išmanusis „OPPO R9“, kuris pernai buvo parduotas 17 milijonų kartų. Tokiu būdu, „OPPO R9“ vienas pats užėmė 4 % visos Kinijos išmaniųjų rinkos.
Sėkmingas modelis „OPPO“ užtikrino įspūdingą pardavimų augimą (109 %). Iš didžiausių įmonių savo progresu taip pat gali pasigirti dar vienas BBK padalinys – „Vivo (78 % augimas).
Tuo tarpu „Huawei“ pardavimai išaugo daug kukliau (21 %), o „Apple“ realizuotų išmaniųjų kiekis, lyginant su ankstesniu periodu, per metus sumažėjo net 21 %. Tarp stambiausių bendrovių dar blogiau pasirodė tik kinų „Xiaomi“ – jos kritimas siekia 22 %. Apskritai, išmaniųjų pardavimo augimas Kinijoje siekė 6 %, o rinkos apimtis siekė 465 milijonus prietaisų. „Counterpoint“ specialistai mano, kad „iPhone“ likimo Kinijoje lemiamu veiksniu gali tapti sekantis „iPhone“ modelis.