Vos per 8 mėnesius „Huawei P9“ ir „P9 Plus“ išmanieji su dviguba „Leica“ kamera atsidūrė populiariausių pasaulyje išmaniųjų telefonų tarpe ir tapo pirmąja bendrovės flagmanų serija, kurios pardavimai viršijo 10 mln. vienetų ribą.
Nepaisant lėtai 2016 m. augusios pasaulinės išmaniųjų telefonų rinkos, „Huawei P9“ ir „P9 Plus“ telefonai pasiekė įspūdingų rezultatų aukščiausios klasės telefonų segmente. Tai – didžiulis laimėjimas, įrodantis, kad investicijos į tarptautines rinkas sugrįžta.
Pirmą kartą pristatyti 2016 m. balandį, „Huawei P9“ ir „P9 Plus“ telefonai su dvigubais lęšiais tapo pirmaisiais bendrovės išmaniaisiais flagmanais, sukurtais bendradarbiaujant su legendine Vokietijos fotoaparatų gamintoja „Leica“. Šios plataus masto partnerystės rezultatu tapo naujas pažangios išmaniųjų telefonų kamerų technologijos standartas, leidžiantis naudotojams mėgautis neprilygstama fotografavimo patirtimi.
Tik pasirodžius šio modelio telefonams, jie akimirksniu tapo pasaulinės išmaniųjų telefonų rinkos hitu. Tiek ekspertai, tiek naudotojai jį įvertino ne tik dėl pažangios kameros ar industrinio dizaino, bet ir dėl bendrųjų telefono savybių. Per šešias savaites nuo pristatymo, visame pasaulyje buvo parduota daugiau kaip 2,6 mln. „P9“ modelio vienetų, o praėjus aštuoniems mėnesiams po išleidimo jis vis dar išlieka itin populiarus.
Europos vaizdo ir garso asociacija (EISA) skyrė „Huawei P9“ Europos vartotojų išmaniojo telefono 2016–2017 m. apdovanojimą, o „CES Asia“ šiam telefonui buvo skirtas geriausio asmeninio mobilaus įrenginio apdovanojimas. „P9“ teigiamai įvertino šimtai svarbiausių tarptautinių leidinių ir tapo populiariausiu prietaisu, kurį rinkosi vartotojai, ieškantys geriausio telefono su fotokamera.
„P9“ ir „P9 Plus“ telefonų populiarumas bei puikūs „Mate 8“ ir „Mate 9“ modelių pardavimų rezultatai lėmė „Huawei“ bendrovės pažangą pasaulinėje išmaniųjų telefonų rinkoje. Per 2016 m. trečiąjį ketvirtį bendrovė pardavė 33,59 mln. išmaniųjų telefonų, o tai yra 23 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Apie 44 proc. šių pardavimų sudarė vidutinės ir aukštos klasės įrenginiai.
Pirmąjį šių metų pusmetį, „Huawei“ vartotojų verslo grupės pardavimų apimtys siekė beveik 77,4 mlrd. juanių ir, palyginti su tuo pačiu 2015 m. laikotarpiu, padidėjo 41 proc. Daugiau nei 30-yje šalių rinkos dalis atitenkanti „Huawei“ šiuo metu viršija 15 proc., 20-yje šalių – 20 proc. ribą, o bendrovės augimas ne Kinijos rinkose yra 1,6 karto didesnis nei Kinijos regione.
Kartu su išskirtiniais bendrovės veiklos rinkoje rezultatais gerėjo ir visuotinis prekių ženklo žinomumas. Nuo 2015 m. pakilęs 16 pozicijų, 2016-aisiais „Huawei“ ženklas užėmė 72 vietą „Interbrand“ vertingiausių pasaulio prekių ženklų šimtuke. „Brand Z“ pripažino „Huawei“ vienu iš 100 vertingiausių prekių ženklų – bendrovė iš 70 vietos pakilo į 50. Be to, remiantis „GfK“ vartotojų apklausa, lapkritį sudarant geriausių 2016 m. Kinijos prekių ženklų sąrašą, „Huawei“ buvo pripažintas geriausiu vartotojams skirtų elektroninių įrenginių prekių ženklu.