Elektros ir dujų skirstymo bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) toliau tobulina klientų aptarnavimą. Nuo šiol pasikeitus patalpų savininkams bendrovės specialistai sutartis išsiųs registruotu paštu ir patalpins savitarnos portalo www.manogile.lt kliento paskyroje. Tokia naujovė privatiems ESO klientams leis sutaupyti laiko, nes nebereikės rūpintis dokumentų tvarkymu ir visą dėmesį bus galima skirti įkurtuvėms.
ESO privatiems klientams, kurie patalpas įsigijo nekilnojamojo turto pirkimo-pardavimo, mainų ir kitu pagrindu, pateiks elektros energijos pirkimo-pardavimo (persiuntimo) paslaugos sutartis. Planuojama, kad ESO kiekvieną mėnesį parengs apie 6 tūkst. sutarčių. ESO sutartis parengs per savaitę nuo tada, kai Registrų centre bus atnaujinti duomenys apie pasikeitusį patalpų savininką. Jei ESO bus žinomas kliento el. pašto adresas, klientas gaus el. laišką su specialia nuoroda, kurią paspaudus prisijungs prie savitarnos portalo www.manogile.lt ir galės pasirašyti sutartį.
„Siekiame taupyti klientų laiką, tad visada ieškome galimybių, kaip mažinti administracinę naštą laikui imlius procesus keičiant paprastesniais ir efektyvesniais. Nuo šiol nebereikės vykti į klientų aptarnavimo centrą ir gaišti savo brangaus laiko tvarkant sutarties pasirašymo formalumus. Suprantame, koks svarbus ir kartais sudėtingas įsikūrimo naujoje vietoje procesas, tad šiuo palengvinimu tikimės sumažinti naujakurių rūpesčius“, – sakė ESO Paslaugų vystymo departamento direktorius Ignas Pranskevičius.
Pasak jo, nors nekilnojamojo turto pirkimo-pardavimo sutartyse yra nurodoma, kad naujasis savininkas privalo sudaryti sutartis su komunaliniais tiekėjais, iki šiol kai kurie nekilnojamojo turto savininkai ne visada inicijuodavo elektros energijos pirkimo-pardavimo arba persiuntimo sutarties pasirašymą. Dabar, kai šią pareigą prisiima ESO, tai padės spręsti ir netikslių duomenų problemą.