Kalėdų atostogų laikotarpiu 44 % visų aktyvuotų išmaniųjų telefonų sudarė skirtingos „iPhone“ versijos, tikina „Flurry Analytics“ analitikai. Bendrovė duomenis gauna stebėdama beveik milijoną įdiegtų programėlių. Lyderį bando vytis „Samsung“ su 21 % aktyvavimų. Su didžiuliu atsilikimu trečią ir ketvirtą poziciją užėmė „Huawei“ ir LG su, atitinkamai, 3 % ir 2 % rezultatu.
37 % aktyvavimų teko planšetofonams (nuo 5 iki 6,9 colių ekranas). Palyginimui, per tą patį ankstesnių metų laikotarpį šie skaičiai buvo tokie: 2015 – 27 %, 2014 m – 13 %, o 2013 – 4 %. Tuo tarpu planšečių rinka, priešingai, susitraukė. 2013-ųjų metų Kalėdų švenčių laikotarpiu planšetiniai kompiuteriai sudarė 17 % aktyvavimų, o šiemet vos 9 %.