Lietuvoje sparčiai populiarėjant prekybai internetu auga ir el. vaistinių rinka. Vaistinėms siūlant specialią kainodarą bei platų produktų asortimentą vartotojai gali ne tik sutaupyti, bet ir pasirinkimui skirti daugiau laiko, ar lengviau įsigyti produktus, kurių nejauku prašyti gyvai.
Bendrovės „Nielsen“ reprezentatyvaus tyrimo duomenimis, teigiamai į apsipirkimą internetu šiemet žiūri 36 proc. vaistinių pirkėjų – tai 4 procentiniais punktais daugiau negu pernai. Kategoriškai nenorinčių bandyti pirkti internetu dalis tarp vaistinių klientų šiemet sumažėjo 6 punktais iki 42 procentų.
Skaitmeniniai termometrai, plaukus stiprinantys ar jų slinkimą mažinantys preparatai, žuvų taukai, dantų šepetėliai, gelis nuo sąnarių skausmo. Mažų kainų vaistinių tinklo „Camelia“ el. vaistinės šių metų vienuolikos mėnesių pardavimų statistika rodo, jog tai – populiariausi internetu perkami vaistiniai preparatai atskirose prekių grupėse.
„Palyginti su praėjusiais metais, „Camelia“ el. vaistinės pardavimų apimtys paaugo beveik 50 proc., o registruotų pirkėjų skaičius padidėjo net 50 proc.“, – sakė mažų kainų vaistinių tinklą „Camelia“ valdančios „Nemuno vaistinės“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė.
Pasak „Camelia“ vadovės, vienas svarbiausių pasirinkimo faktorių internetinėse vaistinėse yra produktų kaina: „Akcijinių preparatų pardavimai šiemet sudarė daugiau nei du trečdalius visos internetinės vaistinės apyvartos. Ši dalis ypač išauga gruodžio mėnesį, kuomet kalėdinės prekybos metu pirkėjams siūlomos ypatingos nuolaidos ir akcijos praktiškai visose prekių grupėse. Žmonės mato, kad gali sutaupyti, ir tai pagrindinė augančio el.vaistinės populiarumo priežastis“.
Skaičiuojant pagal pardavimų apimtis, „Camelia“ el. vaistinėje per vienuolika šių metų mėnesių populiariausia prekė buvo kapsulės, mažinančios plaukų slinkimą. Antroje vietoje – skaitmeniniai termometrai, trečiojoje – žuvų taukai.
A. Budrikienės teigimu, vienas iš didžiausių internetinės vaistinės privalumų – garantuotas konfidencialumas bei galimybė skirti daugiau laiko produkto pasirinkimui, apsisprendimui. Visuomenės nuomonės apklausos rodo, kad Lietuvos pirkėjams konfidencialumas vaistinėje – itin svarbus.
„Galimybė pasvarstyti, išsirinkti tinkamą produktą, palyginti kainas bei užsisakyti prekes, kurių galbūt nejauku prašyti vaistininko girdint kitiems lankytojams, – visa tai akivaizdūs el. vaistinės privalumai, kuriuos vartotojai jau įvertino“, – sako A. Budrikienė.