2016 pasirodė besą vieni sudėtingiausių kai kurioms įmonėms, gaminančioms išmaniuosius telefonus. Savo mobiliųjų įrenginių populiarumu per pastaruosius metus teko nusivilti trims Taivano prekių ženklams – HTC, „Asus“ ir „Acer“. HTC darbo rezultatas buvo prognozuojamas ir suprantamas, tačiau „Asus“ nesėkmė daugeliui tapo staigmena.
Asus planavo šiemet rinkai pasiūlyti 25 mln. vienetų prietaisų, tačiau skaičiavimai parodė, kad šis skaičius sieks tik 20 mln. Tarp nesėkmės priežasčių nurodomas „Asus ZenFone 3“ tiekimo vėlavimas ir sumažėjęs susidomėjimas prekės ženklo produktais Kinijos, Europos ir Jungtinių Amerikos Valstijų rinkose.
Savo prietaisų patrauklumą pervertino ir įmonė „Acer“. Vietoj planuotų 10 milijonų išmaniųjų telefonų jų pristatymo kiekis pateisino vos pusę lūkesčių – 5 mln.
Nuspėjamai metų nevykėlio nominacijos nusipelnė HTC. Šiais metais įmonė vos įstengė parduotuvėms įsiūlyti 10–12 mln. išmaniųjų telefonų. Nuosmukis sieks 33–44 %, palyginti su praėjusiais metais, kai buvo realizuota 18 mln. išmaniųjų. Fiasko priežastimis įvardijama prastai sumanyta kainodaros ir rinkodaros politika. Analitikai mano, kad HTC išmaniųjų telefonų pardavimų kritimas tęsis ir per ateinančius metus. Neigiamą perspektyvą pakeisti į teigiamą galėtų tik tikrai masinis produktas.