Viena didžiausių 2016-ųjų technologijų sensacijų virtualiosios realybės žaidimas „Pokémon Go“ artėjant metų pabaigai gerokai išsikvėpė.
Išmaniesiems įrenginiams skirtos programėlės atsisiuntimų skaičius JAV nukrito nuo 80 mln. liepą iki 1,5 mln. lapkritį. Nors nuosmukis didžiulis, „Pokémon Go“ lapkritį užėmė 16 vietą pagal atsisiuntimų skaičių, palyginti su visais „iOS“ ir „Google Play“ žaidimais kartu sudėjus. Aktyvių žaidėjų skaičius JAV numenko nuo 66 mln. liepą iki 23 mln. lapkritį. Bet žaidimas tebėra populiariausias JAV ir artimiausią persekiotoją lenkia 50 proc. „Pokémon Go“ kūrėjų pajamos minimą laikotarpį JAV smuko nuo 125 mln. iki 15 mln. JAV dolerių.
„Pokémon Go“ buvo giriamas už tai, kad paauglius ir net suaugusiuosius privertė daugiau pajudėti. Tačiau Harvardo T. H. Chano visuomenės sveikatos mokyklos atliktas tyrimas parodė, jog šis efektas irgi laikinas. Mokslininkų tyrime dalyvavo 1182 suaugę amerikiečiai, kurie pradėję žaisti „Pokémon Go“ per dieną nueidavo 4256 žingsnius – 955 daugiau nei prieš įsidiegdami žaidimą. Tai prilygsta 11 minučių papildomo vaikščiojimo per dieną. Tačiau po šešių savaičių žingsnių skaičius grįžo į tą patį lygį kaip prieš pradedant žaisti „Pokémon Go“.