Lietuvoje jau veikia 70 bendrų „Teo“ ir „Omnitel“ salonų. Klientai teigiamai įvertimo „Teo“ ir „Omnitel“ sprendimą paslaugas parduoti iš vienų rankų – bendri salonai pritraukia 15 proc. daugiau klientų, o per mėnesį viename salone vidutiniškai apsilanko 12 tūkst. klientų.
Šių metų rugpjūčio viduryje Kaune pradėta visų „Teo“ ir „Omnitel“ salonų integracija šią savaitę užbaigiama Kaune PC „Mega“ atidaryta nauja klientų aptarnavime erdve. Per beveik 4 mėnesius trukusią klientų aptarnavimo tinklo integraciją visoje Lietuvoje įrengta 70 bendrų salonų. Bendruose „Teo“ ir „Omnitel“ salonuose abiejų bendrovių prekės ir paslaugos matomos geriau, atnaujintose erdvėse klientai gali patogiau išbandyti paslaugas ar išsirinkti išmaniąją įrangą.
„Išaugę klientų srautai bei didėjantis pasitenkinimas rodo, kad užsisakyti mobiliojo ryšio ir namų interneto bei televizijos paslaugas iš vienų rankų žmonėms yra patogiau. Salonuose technologijos ir paslaugos apjungtos taip, kad jomis naudotis yra paprasta. Vienoje vietoje galima susitvarkyti visus su mobiliuoju ryšiu, namų internetu, televizija ir telefonija susijusius reikalus bei visuomet rasti kiekvieno poreikius atitinkančius įrangos pasiūlymus“, – sako „Teo“ ir „Omnitel“ privačių klientų padalinio vadovas Norbertas Žioba.
Bendrų salonų privalumą ypatingai įvertino „Teo” paslaugų pirkėjai, nes bendrovės salonų tinklas išsiplėtė kelis kartus. Dėl jungtinių klientų aptarnavimo erdvių kūrimo bendras „Teo“ ir „Omnitel“ salonų kiekis Lietuvoje iš esmės nesikeitė.
Pirmasis bendras eksperimentinis „Teo“ ir „Omnitel“ salonas praėjusių metų pabaigoje buvo atidarytas Alytuje. Ten sukaupta bendra darbuotojų ir klientų patirtis buvo perkelta jungiant paslaugų pardavimą visoje Lietuvoje.
„Teo“ ir „Omnitel“ klientai nuo šiol aptarnaujami ne tik bendruose salonuose, bet ir bendrais trumpaisiais klientų aptarnavimo numeriais. „Teo“ ir „Omnitel“ konsultacijų specialistai privačių klientų skambučių laukia telefonu 1817, o verslo klientams visa informacija pateikiama telefonu 1816.
Nuo metų pradžios, kai „Teo“ įsigijo visas „Omnitel“ akcijas, abi bendrovės veikia kaip vienas verslas ir išlaiko skirtingus juridinius pavadinimus.